It’s my week in pictures: Apr #2

Afgelopen week was het nog even Pasen en het was mijn laatste week op stage. Dat moest nog even gevierd worden met een feestje! Stef kocht ook zijn eerste auto en die kwam hij ook nog even laten zien.

Maandag gingen we vanuit Stef naar de Toyota garage in Breda. Daar stond deze Renault Clio op hem te wachten. De keuze was snel gemaakt en na een proefritje was deze auto voor Stef! Helaas kon hij hem nog niet meteen meenemen, want de verzekering was niet open op 2e paasdag en hij moest nog gekeurd worden.
Foto 06-04-15 12 44 34

We gingen weer gourmetten! Dit keer bij ons thuis!Foto 06-04-15 18 16 03

’s Avonds ging Stef weer naar huis, met de trein helaas, en de lucht was super mooi.Foto 06-04-15 20 33 14

Donderdag ging ik met de bus naar stage vanuit Stef en het zonnetje scheen lekker. Deze selfie was voor de selfie time bij de app Happening! Super leuke app!Foto 09-04-15 08 08 31

Dit was het uitzicht vanuit de bus. Mistig en zon. Zag er beetje magisch uit.Foto 09-04-15 08 13 33 bewerkt

Donderdag gingen we pannenkoeken eten bij Rhijnauwen als lunch. Het was super mooi weer en we konden buiten zitten. Daarna gingen we de studentenkamer alvast klaarmaken voor de party op vrijdag! De discolamp heeft verschillende plaatsen gehad, maar dit was toch de beste, haha.Foto 09-04-15 14 29 08

Na stage ging ik inkopen doen voor de party! Foto 09-04-15 18 55 30

Vrijdagavond was ik weer thuis en Tommy lag heel apart met zijn achterpootjes, haha.Foto 10-04-15 22 37 17

Stef mocht zijn auto ophalen op zaterdag! Hij had zo’n mooie grote strik! Foto 11-04-15 11 21 58

’s Ochtends ging ik even met papa en Vincent naar het dorp en ik kreeg deze lens mok haha!Foto 11-04-15 13 41 42

Toen Stef er was ging ik weer naar het dorp, haha. We gingen zondag naar een verjaardag en moesten nog een cadeautje kopen. Daarna wilde ik nog even naar de HEMA voor een Mason Jar, maar die waren helaas allemaal op :(.Foto 11-04-15 14 39 41

Dit heb ik wel gekocht samen met Stef. Een cocktail shaker, leuke rietjes en een Mason Jar pot. De cocktail shaker moesten we meteen uitproberen, dus we hadden ook de ingrediënten voor een mojito gehaald.Foto 11-04-15 15 21 25

De mojito was erg lekker!Foto 11-04-15 20 16 06

Zondag gingen we weer naar Stef met de auto en ik ben ooit over het pontje geweest bij Drongelen bij Waalwijk en dat vond ik toen een echte attractie, haha. Stef gaat er elke dag over als hij naar stage gaat, dus we reden de toeristische route.Foto 12-04-15 16 10 04

Jeej!Foto 12-04-15 16 10 13

Toen we van het pontje af kwamen, zagen we deze ooievaar die op zijn nest zat! Foto 12-04-15 16 13 56

En ik spotte dit vlindertje.Foto 12-04-15 16 42 28

Vandaag, dinsdag, was ik vrij en heb ik een test vlog gemaakt. Ik kijk altijd vlogs op YouTube en wilde het zelf ook eens proberen. Tegen een camera praten vind ik nog een beetje raar, dus ik maakte eerst gewoon beelden en heb er toch even een apart filmpje bij gemaakt achteraf. Als iemand tips heeft om te vloggen, dan hoor ik ze graag! De volgende keer ga ik proberen gewoon tegen de camera te praten, hahaha!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

