It’s my week in pictures: Maart #3

Alweer de 3e week van maart! Deze week was papa jarig en gaven we een surprise party en ging ik met papa shoppen.

Maandagochtend toen ik naar de bus liep kwam de zon net op en helaas kreeg ik de lucht niet zo mooi op de foto als het in het echt was.IMG_9693

Stef en ik gingen woensdag weer eens naar mijn kamer en aten soep met brood. We hebben beide blikken leeg. Stef heeft daarvan 1,5 blik leeg en ik een halve, hihi.IMG_9716

Druk gewerkt aan een bestelling! Donderdag ging ik naar huis om vervolgens papa te verrassen voor zijn verjaardag. We gingen sushi eten bij Sushies!IMG_9737

Zooo lekker!IMG_9738

Vrijdag was het dan zo ver.. De zonsverduistering. Iedereen stond om 10:30 buiten klaar om de verduistering te zien, maar helaas.. Dan maar zelf getekend.IMG_9746

Er was donderdag nog wat sushi over, dus dat had ik vrijdag meegenomen naar stage. Het beviel erg goed bij iedereen, haha.IMG_9760

Zaterdag ging ik met papa shoppen in Eindhoven! Ik kreeg onder andere deze instax camera!IMG_9775

Deze papiersnijder voor mijn foto’s!IMG_9776

En een flitser voor m’n camera! Eindelijk! Nooit meer kloten met die stomme flitser.IMG_9797

Zaterdagavond kwam Stef naar mij! Jeeeeej! We hebben divergent gekeken en ooooow ik ben benieuwd naar Insurgent die nu in de bioscoop draait.IMG_9789

Zondag maakte ik mijn bestelling af en heb hem meteen verstuurd naar de nieuwe eigenaar! Wil je deze ook bestellen? Kijk dan op Eline’s Webshop.nl!IMG_9793

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

