It’s my week in pictures: Jan #5

Haha ja ik heb een keer een nummer 5! De laatste foto is misschien wel van 1 februari, maar de rest nog van januari! Vandaar 🙂
Hier komen ze!

Maandag ging ik met Stef bij Chayenne eten op de Cambridgelaan!
IMG_8594

Hard aan het markeren!
IMG_8615

Woensdag ging ik samen met Vivian voor haar vereniging cakepops maken! Ze waren erg lekker!
IMG_8617

Donderdag hadden we SIS-dag op school en we hadden nog net even tijd over om naar Echtstudio te gaan! Daar moest ik even met Mr. Frosty op de foto om te vergelijken hoe groot de mijne is. Die foto moet alleen nog even worden gemaakt, haha.
IMG_8639

Toen ik in de bus naar huis zat, zag ik SUPER veel vogels bij elkaar vliegen! Daar achter die kleine spikkeltjes zijn allemaal vogels. Het waren er echt wel honderden.
IMG_8645

Hier zie je ze nog een keer.
IMG_8649

Toen ik thuis was, zat ik klaar voor wie is de mol…. Maar toen zagen we in heel Nederland dit scherm! Op het eerste moment was ik gewoon aan t zeuren waarom wie is de mol niet kwam, maar voor hetzelfde geld was iedereen nu in gevaar! Toen ik hoorde dat er misschien wel overal bommen waren geplaatst enzo was dat wel even schrikken! Gelukkig was er allemaal niks aan de hand. Dus toch voor niks wie is de mol niet gezien… en ik had er nog wel zo’n zin in om te kijken.
IMG_8654

Na al dat nieuws begon het ook nog eens te sneeuwen!
IMG_8664

IMG_8665

Helaas moest ikd aar vrijdagochtend doorheen met m’n koffer…
IMG_8670

Sneeeeeuw! Ik hou er wel van dat alles zo mooi wit is. Daar word ik op de een of andere manier toch wel heel vrolijk van!
IMG_8671

Ik had ook nog deze smoothie gemaakt. Het ziet er misschien niet uit, maar was wel erg lekker! Er zit spinazie, peer en banaan in en dan aangemaakt met water.
IMG_8674

Toen ik vrijdag weer thuis kwam, had Tommy het op m’n eten gemund, haha! Toen het op was, gaf ie zich over en ging erbij liggen. Niet de confortabelste houding volgens mij, maar goed.
IMG_8689

Zaterdag ben ik naar de kapper geweest! M’n lok is weer kort en de laagjes krullen weer mooi! Jeej!
IMG_8695

En zondag ging ik weer aan de Project life! Ik moet nog steeds mooie foto’s maken.. Het blijft gelukkig al langer licht! 🙂
IMG_8715

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

