It’s my week in pictures: Jan #4

Hallo allemaal!

Het valt me op dat ik de laatste tijd veel minder foto’s maak met mijn telefoon. Als ik doordeweeks stage loop dan maak ik natuurlijk ook geen foto’s, haha. Hier komen de foto’s die ik dus wel heb gemaakt, hihi!

Zondagavond maakte ik deze schildpad nog af, haha.IMG_8463

En hij mocht maandagochtend nog even op de foto!IMG_8472

Onesie time! Het is zo koud!IMG_8483

Woensdag kwam Stef bij me eten en ik had deze super schattige baby hamburger broodjes gescoord bij de appie voor 50 cent, haha. Ze waren super lekker!IMG_8506

Vrijdagavond was ik weer thuis en kon ik weer het nieuwe gedeelte van de deken maken!IMG_8532

Zaterdagochtend hoorde ik om 8 uur sneeuwscheppen schrapen en toen dacht ik: sneeeeeuw! Nadat ik deze foto had gemaakt is er nog meer gevallen. Hier begon het net met sneeuwen blijkbaar, haha. Gelukkig was de sneeuw ’s avonds weer weg, want toen ging ik naar Utrecht!IMG_8538

IMG_8548

En ik had al meteen een sneeuwpop gemaakt, hihi.IMG_8549

Zaterdagavond ging ik naar Utrecht om bij Christel te slapen, want we gingen zondag meedoen met de haakathon! Dat begon al om 10 uur ’s ochtends, dus vanuit thuis haalde ik dat niet. (eerste bus gaat pas om half 9 op zondag :O) We begonnen exact om 10 uur en om 11:15 had ik de eerste al af!

IMG_8562

Jeej!IMG_8564

De eindscore was 3 rode katers! Over de haakathon vertel ik nog meer!IMG_8567

Na 7 uur gehaakt te hebben, hadden we een frietje verdiend! IMG_8572

De groepsfoto! Zo leuk om te zien dat de katers zoveel van elkaar verschillen. De 2 grote vooraan zijn met extra dik garen gehaakt, dus die tellen niet mee, haha. Maar de rest is allemaal met hetzelfde materiaal en hetzelfde patroon gehaakt. Zo zijn de mijne dus best wel groot uitgevallen en andere waren veel kleiner.IMG_8582

Met Dennis! Hij heeft het patroon van de rode kater ontworpen en heeft ook al 2 boeken uitgebracht met haakpatronen! Die heb ik ook allebei, hihi!IMG_8587

Tot de volgende keer!
xx Eline

3 gedachten over “It’s my week in pictures: Jan #4

Geef een reactie

