It’s my week in pictures: Jan #3

Alweer de 3e week van 2015! Deze week had ik weer gewoon stage en 14 januari had ik 2 jaar met Stef!

Maandagochtend maakte ik nog wat foto’s voor de #100oudefotoseline. Volg me op instagram om alle foto’s te kunnen zien! @elineelshofIMG_8285

Woensdag waren we 2 jaar samen! Jeej! Even een paar photoshop apps gebruikt, hihi.IMG_8311

IMG_8319

Toen ik op de bus stond te wachten om naar Stef te gaan, zag ik super veel vogels vliegen op de uithof! They’re everywhere!IMG_8326

Lekker uiteten bij La Cubanita in Gorinchem!IMG_8334

IMG_8352

We konden allebei niet kiezen tussen tiramisu en crème brulee, dus we hebben er allebei een gepakt en gedeeld, hihi.IMG_8356

Donderdag was het feest op stage! Taart!IMG_8375

Vrijdag was ik weer thuis en at ik wortelstamp met rookworst. Tommy had het op de rookworst gemund, haha.IMG_8377

De muts van Mr. Frosty is bijna af en hij is gróót, hihi!IMG_8381

De hele zaterdag bezig geweest om Frosty in elkaar te zetten!IMG_8419

Tommy krijgt lang haar en ik had ze even bij elkaar gebonden met een overgebleven stukje katoen, zodat ie weer kon zien, haha.IMG_8430

Alleen de sjaal nog!IMG_8444

Mr. Frosty is klaar!IMG_8447

Zondag was ik nog steeds super blij met Frosty, haha. Even een selfie om te zien hoe groot ‘ie is!IMG_8457

Dat was hem weer!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

