It’s my week in pictures: Jan #2

Deze week heb ik niet zoveel foto’s gemaakt. Maandag ging ik bij Christel eten en daar kon ik nog wat bestelde haakspulletjes ophalen en toen kon ik mijn eerste week van de Crochet Along 2015 afmaken! 🙂IMG_8147

Dinsdag was deze mooie lucht te zien. Ik moest eigenlijk rennen voor de bus, maar ik moest een paar foto’s maken!IMG_8154

IMG_8156

Voor de #100oudefotoseline haalde ik wat oude foto’s van mijn facebook pagina Eline Fotografie. IMG_8172

Woensdag ging ik met Stef koken en we maakten aardappel anders met ham en prei. Heel erg lekker! We hadden zoveel dat ik er donderdag ook nog van kon eten, hihi.IMG_8182

Donderdag had ik nog een paar snoepjes over van Ikea. Dit zijn roze aardbei balletjes.. geen idee hoe ze heten, maar ze zijn niet hard en niet heel erg zacht en heel erg lekker, hihi.IMG_8198

Vrijdag had ik frustratie in de trein! Ik kwam draad tekort voor Mr. Frosty 😦 Gauw een nieuw bolletje besteld en nog wat extra dingetjes samen met Christel.IMG_8208

Zaterdag had ik zin om mijn nagels weer eens te lakken.IMG_8227

IMG_8230

En week 2 van de Crochet Along afgemaakt!IMG_8238

Hij is al bijna groot genoeg voor Tommy, haha!IMG_8242

En ik had de hele kamer weer vol gegooid met al mijn Project Life spulletjes 🙂IMG_8261

Hier alvast een preview 🙂 Ik moet nog steeds foto’s maken voor mij m’n artikel.. IMG_8267

Mijn albums staan rechtsonder in mijn kastje, hihi. Past precies!IMG_8275

En dat was het weer voor deze week! Komende week heb ik 2 jaar met Stef en heb ik nieuwjaarsdiner op stage!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

