It’s my week in pictures: Dec #4 + Jan #1

Het is er een beetje overheen geschoten, maar hier zijn toch nog mijn laatste week van december en de eerste week van januari! 🙂

De lucht was zo mooi!

IMG_7546

Ik had een selfiestick gekocht voor €12 bij de Hema. Even testen! Hoi!IMG_7553

Ook met Stef en mama, haha!IMG_7573

Onze kerstboom!IMG_7576

Met kerstavond gingen we naar de nachtmis, want mama zong mee in het koor. IMG_7596

🙂 IMG_7601

Merry Christmas!IMG_7624

Stef en ik hadden samen kerst cupcakes gebakken. IMG_7628

IMG_7629

Op eerste kerstdag gingen we uit eten bij Sushies! Het nieuwe restaurant van Melissa!IMG_7660

Ze hebben zoals je ziet een lopende band en daar kun je zoveel vanaf pakken als je op kunt! All you can eat!IMG_7661

’s Avonds natuurlijk Home Alone kijken!IMG_7664

Tommy met de selfie stick, haha.IMG_7680

2e Kerstdag hadden we een zeer uitgebreid diner bij Stef thuis. Het was allemaal super lekker!IMG_7698

 

En toen was het zo ver! Zaterdag 27 december! SNEEEEEUW!!! Om 7:45 werd ik wakker en wilde naar de wc gaan. Ik keek naar buiten en zag dit! OMG! hahaIMG_7720

Meteen ook even naar buiten kijken.IMG_7722

Zoveel sneeuw!IMG_7729

Natuurlijk moest ik meteen naar buiten om foto’s te maken.IMG_7752

IMG_7757

IMG_7766

Daarna hadden Stef en ik het koud en hadden we de kachel aan gemaakt.IMG_7774

’s Maandags kwam ik weer thuis en daar lag ook nog genoeg.IMG_7825

Ik glibberde naar Waalre om daar deze snowboard schoenen van iemand over te kopen! IMG_7837

Op oudjaarsdag gingen Vincent en ik appelbeignets en oliebollen maken. Yum!IMG_7884

Ik heb de piek van de kerstboom vast, haha.IMG_7907

Het nieuwe jaar inluiden met vriendinnetjes! Stef was ook mee, maar die maakte de foto, hihi.IMG_8020

En op nieuwjaarsdag weer eten bij Sushies! Het was de 2e keer nog steeds heel erg lekker!IMG_8031

IMG_8032

Op vrijdag 2 januari ging ik met mama en Stef naar ikea. IMG_8053

Uitzicht vanaf het parkeergarage dak.IMG_8058

Bij ikea heb ik deze obergdoosjes gekocht om al mijn Project Life spullen in te doen.IMG_8059

En op zaterdag waren mijn foto’s er eindelijk! Jeej.IMG_8065

’s Middags gingen we naar de oma van Stef met de hele familie en daar krijgen de kinderen + aanhang elk jaar een nieuwjaarskoek. Is een Tilburgse traditie.IMG_8078

Ik ben begonnen met de Crochet Along 2015!IMG_8083

En zondag ben ik de hele dag bezig geweest met mijn foto’s.IMG_8087

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

