It’s my week in pictures: Dec #3

Deze week had ik kerstdiner. Het waaide hard en ben ik eindelijk op weg met mijn Project Life album!

Maandag
IMG_7315
Deze hangt op stage, haha!

IMG_7323
De kerstversiering hangt/staat er! Gezellig 🙂

IMG_7324

IMG_7325

Dinsdag
De airco had aangestaan in de bus en daar had ik precies onder gezeten, dus dan word ik verkouden.. Hele dag liep m’n neus op stage en ’s avonds wilde ik alleen stokbrood met kruidenboter eten.. IMG_7337

WoensdagIMG_7354
Ik had croissantjes gekocht en nam de hele pot jam mee. Zo staat m’n bureau wel vol, haha.

’s Avonds hadden we kerstdiner met stage, maar daar heb ik geen foto gemaakt.

Donderdag
IMG_7362
Het waaide super hard! Echt niet normaal.

IMG_7374
De dj’s zitten weer in het glazen huis!

IMG_7382
Ik was foto’s aan het uitzoeken en werde helemaal gek! Aaaaah!

Vrijdag
IMG_7384
Het regende 😦

IMG_7390
Sinds wanneer heb ik geen dubbeldekker trein meer?!

IMG_7396
Deze bonbonnetjes had ik gekregen na het kerstdiner! Super lief! En lekker 🙂

IMG_7398

IMG_7409

Mijn engeltje was nog net op tijd af en kon nog in de kerstboom, haha!IMG_7410

Zaterdag
Ik ging met Ilona en Eline de hele dag knutselen aan onze Project Life albums!IMG_7414
We deden ook nog secret Santa en dit waren de cadeautjes die ik had gegeven!

IMG_7422
De hele keukentafel bij Eline thuis lag vol met alles!

IMG_7423

IMG_7440
Was gezellig! Ilona had de foto mooi bewerkt, hihi.

IMG_7441

Mijn eerste 3 pagina’s van mijn 2014 boek zijn klaar!IMG_7442

IMG_7443

Zondag
Ook nog de hele dag geknutseld en ’s avonds maakte mama en ik pizza!IMG_7481

IMG_7483
Hihi deze was voor mij! Yummiee.
IMG_7485

Tommy is echt een gek beestje! Daag daag!

Tot de volgende keer
xx Eline

Geef een reactie

