It’s my week in pictures: Dec #2

Hier komt mijn 2e week van December!

Maandag had ik mijn nieuwe mok mee naar stage!
IMG_7168

Dinsdag was het zo koud dat iedereen moest krabben.
IMG_7173

’s Avonds ging ik bij Subway eten samen met Nicky en Joline, want daarna gingen we sinterklaas doen met de Axiecom! (vrouwen commissie)
IMG_7181

Groepsfoto!
IMG_7197

Het was dinsdagavond erg gezellig en daardoor was ik woensdag ochtend super moe.
IMG_7207

’s Avonds ging ik naar Stef en die buschauffeur deed allemaal moeilijk…
IMG_7220

Donderdag had ik taart op stage! 🙂 Yum!!!
IMG_7235

Na stage ging ik bij Christel eten en hielp ik weer om de grote beer in elkaar te zetten! Hij is gróóóót!
IMG_7243

We maakten hele lekkere ham/prei schotel!
IMG_7244

Toen ik naar huis ging, reed de bus net voor m’n neus weg terwijl ik nog aan het sprinten was 😦 Toen moest ik een halfuur wachten, dus ik liep Utrecht centraal op. Daar kwam ik langs de starbucks en daar had ik wel zin in 🙂 Yummm.
IMG_7246

Toen ik thuis was, maakte ik een foto van de Pokémon die ik voor een klasgenoot gemaakt heb.
IMG_7255

Vrijdagavond
was ik weer thuis en had Tommy het truitje van een beer om gedaan. Alleen de 2e keer bleef hij hier hangen, hahaha.
IMG_7269

Hij is zoooo cuteeee
IMG_7278

Zaterdagavond ging ik met m’n vriendinnetjes thuis Sinterkerst doen en Richel en ik hadden een hele originele manier van dobbelen verzonnen, hihi.
IMG_7297

Zondag werkte ik hard aan een bestelling, namelijk de kikkermuts. Deze had ik al veel eerder af willen hebben, maar het kwam er maar niet van. Nu is ie onderweg naar zijn nieuwe eigenaar!
IMG_7299

Ken je zo’n hoofd massage ding? Dat vindt Tommy super fijn! Als je er eenmaal mee begint, dan mag je niet meer ophouden..
IMG_7302

Ik zat in een groene trein en deze was van buiten dus groen/blauw/geel geblokt en van binnen waren wolkjes met windmolens. Super grappig.
IMG_7306

Minder grappig was dat er tussen Geldermalsen en Utrecht geen treinen reden, dus ik moest dat laatste stukje met een NS bus.. Fijn.. In de bus die ik zat was geen luik beneden voor je koffers, dus mijn koffer zat gezellig naast me, haha.
IMG_7307

Deze kerstboom zie ik dus vanuit mijn kamer.. dus ik was best dichtbij..
IMG_7309

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

