It’s my week in pictures: Dec #1

Het is alweer December!
Wat gaat de tijd toch snel. Hier komt mijn eerste week van December!

Maandag

Na Zumba ging ik weer bij Chayenne eten en ze had nieuwe nagellakjes gekocht en die moest ik even uittesten haha!

IMG_6996

 

We aten pizza!IMG_6997

Dinsdag

Ik had geen zin om te koken en had wel eens zin in een salade. Geen kant en klare salade, maar eentje die je zelf maakt 🙂 Hier heb ik ijsbergsla voor gebruikt, appel, komkommer, rode ui, spekjes en een mandarijn.

IMG_7026

 

 

Woensdag

Ik neem elke dag mandarijnen mee naar stage, dus ik kan er net zo goed het hele netje neerleggen 🙂IMG_7040

 

Donderdag

Sinterklaas was geweest op stage! We gingen dobbelen. Dat was echt super gezellig, haha.

IMG_7077

 

En dit waren mijn aanwinsten.IMG_7079

 

Ik ging even knutselen voor kerst. Deze heb ik gemaakt op een site waar je deze eigenlijk als kerstkaart kan bestellen, maar dat hoef nou ook weer niet, haha.IMG_7087

 

Ik heb meegedaan aan de Crochet Along van 2014 en wil ook zeker weer mee doen aan die van 2015. Je krijgt dan elke week een stukje van het patroon en daar doe je dan bijna een jaar over. Wat we komend jaar gaan doen was nog even geheim, maar dit hebben ze donderdag bekend gemaakt. De dekens zijn nog niet klaar, maar het wordt een hele grote vierkante deken.IMG_7096

 

Vrijdag

The script was bij de Voice of Holland! IMG_7104

Zaterdag

Ik ging met papa en Mathilde shoppen in Maasmechelen Village. Dat is een outlet ‘dorpje’ net over de grens in België. We gingen lunchen bij de kerstboom!

IMG_7121

IMG_7123

IMG_7126

Lunch!

IMG_7127

 

IMG_7130

IMG_7131

IMG_7133

IMG_7147

Een lekker mango ijsje!

IMG_7135

 

Daarna IMG_7138

IMG_7142

IMG_7146

 

IMG_7150

IMG_7151

IMG_7152

IMG_7153

Geef een reactie

