It’s my week in pictures: Nov #4

Deze week ben ik uit eten geweest en 2x naar een musical!

Ik mocht de hele week met muizen werken en eentje had me meteen gebeten. Het is echt 1 mm ofzo, maar toch haha

IMG_6708

Lunch!
IMG_6709

Na Zumba bij Chayenne eten! We hadden veel te veel nasi gemaakt hahaha.
IMG_6713

Winter wonderland! Er hing mist over het gras. Super mooi.
IMG_6720

Ik had geen zin om aardappels te schillen en lang te koken,dus ik maakte kipnuggets met aardappelpuree uit een zakje en komkommer, haha.
IMG_6732

M’n klompen šŸ™‚
IMG_6737

Ik deed een experiment waarbij ik elke keer 5 min tussendoor moest wachten. Hierdoor had ik tijd om dingen op te schrijven voor m’n blog! Hier wat ideeĆ«n over Project Life! Jullie moeten nog heel even geduld hebben, want moet nog foto’s maken van m’n album!
IMG_6739

Woensdagavond kwamen papa en z’n vriendin, Matilde, naar Utrecht om lekker uit eten te gaan! Stef en ik waren al heel lang aan het rondlopen in Utrecht en liepen alvast naar het restaurant, want het was koud. Toen had ik het idee om een foto route te maken voor papa en Matilde zodat ze de weg konden vinden haha. Ze vonden het erg leuk!
IMG_6752

IMG_6758

IMG_6760

En daar zaten we te wachten!
IMG_6761

Ik had heerlijke kippenvleugeltjes met bbq saus!
IMG_6763

En Stef had toast met iets met champignons wat ik zelfs wel luste. (ik lust geen champignons)
IMG_6764

Papa wilde natuurlijk een foto van ons maken. Alleen het licht is heel raar waardoor het lijkt dat ik maar 1 oog heb ofzo, hahaha.
IMG_6768

Stef en papa hadden mixed grill!
IMG_6769

En ik had alle 3 de spareribs!
IMG_6770

Donderdag ging ik dan wel aardappels schillen en broccoli koken. Ik maakte broccoli stamppot met spekjes, maar ik had er melk bij moeten doen.. Het was een beetje droog!
IMG_6779

Morgenrood!
IMG_6807

Vrijdag ging ik na stage langs Julia’s pasta! Ik was om 7 uur thuis en moest om kwart voor 8 alweer weg voor de musical van WereDi! Footloose! Waar Melissa de vrouwelijke hoofdrol in speelde.
IMG_6822

1e Rij!
IMG_6825

IMG_6827

IMG_6831

IMG_6839

IMG_6845

Tommy!
IMG_6861

Even met m’n fisheye lens spelen.
IMG_6864

IMG_6873

Zaterdag ging ik nog een keer naar de musical! Dit keer ging Ilona ook mee!
IMG_6944

Zondagavond ging ik weer naar Nieuwegein.. en kwam er net te laat achter.. Fijn…
IMG_6972

Chaos! Van Eindhoven in een volgepropte intercity naar Tilburg. Daar wachtte de intercity richting den Bosch op ons.. In den Bosch aangekomen bleek de intercity naar Utrecht niet meer te rijden.. En toen moest iedereen opgepropt in de sprinter naar Utrecht.. als ik dat had geweten…. Naja beter dat ik niet in de trein zat die tegen de persoon aanreed, want volgens mij ben je dan nog verder van huis.
IMG_6974

IMG_6976

Goed begin van de week.. ik was pas om 22:19 op m’n kamer ipv om 21:18.. Dus heb mijn geld teruggevraagd bij de NS. Dat kan als je meer dan een halfuur vertraging oploopt die niet aangekondigd is. Dus vertraging bij aangekondigde werkzaamheden geldt niet, maar een plotselinge aanrijding met een persoon dus wel. Ik heb ook ooit gehad dat de bliksem in was geslagen, waardoor de treinen ook niet meer reden en ik ook nog maar net thuiskwam. Hier heb ik toen ook gelukkig mijn geld teruggekregen!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

