It’s my week in pictures: Nov #3

De tijd vliegt!
De afgelopen 2 weken gingen echt zo snel. Sinds 10 november ben ik, zoals ik al zei, op stage.
Over mijn opleiding en stage enzo wil ik al héél lang een artikel schrijven, maar de tijd vlieeeegt!
Net zoals vandaag (dinsdag) ging ik om 7:55 de deur uit naar de bus en kwam ik om 18:00 weer thuis, koken, eten, afwassen, douchen, tv kijken, paar YouTube filmpjes kijken en dan is het alweer bijna 23:00!!
Maar hier komen de foto’s van vorige week 🙂

Zondag
In de trein naar Utrecht. De ramen zijn een soort lachspiegels, hihi.
IMG_6489

Maandag
Ik zat in de bus en de lucht was zo mooi, maar de bus stond helaas niet even stil om me een foto te laten maken haha.
IMG_6494

Dinsdag
Housten, we have a problem! M’n whatsapp deed raar… Er was blijkbaar een update geweest en daardoor kon ik in alle groepsgesprekken die best oud waren niet meer zien wie wat zei. De naam erboven stond er zeg maar niet meer. Maar op dit scherm kon ik het nog wel zien. Heel raar. Nadat ik overal uit ben gestapt en weer ben toegevoegd, was alles weer normaal. Ik had ook nog allemaal moeilijk gedaan met iOS 8 erop zetten, maar dat werkte dus ook niet. Heel raar.. Heel raar..
IMG_6502

Ik heb Ilona leren haken een paar maanden geleden, maar ze wist niet meer helemaal hoe het moest en heeft met behulp van mijn filmpje en van tips via Whatsapp wel wat uit der haaknaald gekregen, hihi. Komende zaterdag ga ik der weer verder helpen. Ik had gezegd dat ze acryl moest halen, want dat is goedkoop. En dat deed ze: 🙂
IMG_6506

Woensdag
Met de Room for thought app moet je op een random moment op de dag een foto maken. Hier zat ik op stage achter de pc..
IMG_6539

’s Avonds ging ik met Stef en met Rik naar The Hunger Games: Mockingjay part 1! Aaaaah moet zo lang wachten op part 2!!! Gelukkig heb ik het boek al gelezen, dus ik weet hoe het afloopt, maar het blijft spannend!
IMG_6550

Ik kwam ook nog deze foto’s tegen waar ik ooit een foto van had gemaakt op mijn telefoon haha.
IMG_6553

IMG_6554

Donderdag
Ik ging naar de tandarts en naar de huisarts voor een tetanus injectie (preventief voor stage.. Ja wat doe ik nou? haha) en het werd steeds mistiger!
IMG_6555

Ook ging ik even langs de Hema om mijn foto’s op te halen en ik kon deze leuke washi tape niet laten liggen!
IMG_6560

Ik maakte een lekkere tosti.
IMG_6563

Selfie met Stebbie!!
IMG_6573

Kaartjes uitzoeken voor in m’n Project Life album. Hierover echt binnenkort meer! 🙂
IMG_6584

Vrijdag
Ik ging met de trein van Eindhoven naar Utrecht om naar stage te gaan en het zat me weer niet mee.. Stomme treinen.
IMG_6592

’s Avonds vroeg Ilona hoe je de 2 helften van de kerstboom aan elkaar moest naaien. Ze was 3 dagen bezig geweest om die 2 helften te maken. Mijn antwoord daarop was: Heb je een halfuurtje? Dan maak ik hem ook even. En inderdaad.. In 20 minuten had ik dit klaar, hihi.
IMG_6604

Toen heb ik gefilmd hoe ik ze aan elkaar naaide en toen kreeg ik dit:
IMG_6610

Zaterdag
Met Tommy wandelen in het park. De bomen zijn nu zo mooi. Alleen werkt de camera van m’n telefoon niet zo goed mee..
IMG_6625

Papa was naar de Efteling geweest en heeft deze muts voor me meegenomen, hihi.
IMG_6630

’s Avonds maakte ik de Salted Caramel Mocha Latte van Starbucks volgens het recept van KittehsCupcakes.
IMG_6634

Yummmieee!
IMG_6635

Zondag
Stef was bij mij en hij had lenzen besteld voor je telefoon! Super leuk! Een Fisheye, groothoek en macro lens. Dit is Tommy van heel dichtbij met de macro lens.
IMG_6655

De Fisheye lens. Met de groothoeklens zie je niet zo’n heel groot verschil. Je ziet wel ‘meer’ van dezelfde afstand. Als je een selfie maakt dan is die ook niet zo heel dichtbij. Ik zal ook nog een review schrijven van deze lenzen :).
IMG_6679

De Bijenkorf in Eindhoven is heel erg leuk versierd! Alleen een foto maken vanuit de trein gaat zo lastig..
IMG_6692

Dit was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Nov #3

  1. Ilona

    Jaaaa hoezo verschil – dat jij die kerstbomen in een halfuur af had en ik er 3 avonden mee bezig was, hihi. Maar wel fijn dat je zoveel tips hebt gegeven! ❤ leuk je nieuwe muts!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

