It’s my week in pictures: Half November

De laatste paar weken heb ik het een beetje druk gehad met school en ben begonnen met stage, dus de blog schoot er een beetje overheen.
Ook ben ik druk bezig geweest met mijn nieuwe hobby Project Life en met mijn haak bestellingen.
Hierbij de leukste foto’s sinds de laatste It’s my week in pictures.

M’n nieuwe schoenen πŸ™‚
IMG_5958

PaddestoelenIMG_5951

Selfie met Tommy hahaIMG_5950

Selfie tijdens het leren. HoooiIMG_5939

En toen kwam ik er na dik 3 jaar achter dat ik een kraan heb boven bij mijn kamer.. IMG_5924

Leren..IMG_5923

Sprookjesfiguren van de EmtΓ©IMG_5908

Project Life! Hierover binnenkort meer.IMG_5978

Een tweedehands Project Life album gekocht πŸ™‚
IMG_5996

Tommy leek net een standbeeld haha.
IMG_6001

Weer op jacht geweest voor leuke spulletjes voor mijn Project Life πŸ™‚
IMG_6004

Kaartjes van PL opgeborgen in doosjes wat eigenlijk niet helemaal goed ging. Volgens de afmetingen op het doosje zou het precies moeten passen, maar helaas.
IMG_6006

Mijn eerste pagina :)!
IMG_6025

Weer een selfie met Tommy!
IMG_6072

Oude foto’s uitgezocht. Toen hield ik al van panda’s haha. Hier was ik bijna 3 jaar.
IMG_6100

Het eendje is ook eindelijk klaar!
IMG_6108

Mistig!
IMG_6158

Eindelijk was het dan zo ver! KreaDoe! Meteen de eerste dag waren Christel en ik aanwezig hoor πŸ™‚
IMG_6161

We waren een beetje vroeg, hihi.
IMG_6163

Daardoor stonden we wel vooraan en konden we met een van de MyBoshi boys op de foto! Selfie!
IMG_6168

De fotograaf die rondliep maakte ook een foto van ons. Deze stond op de Facebook pagina van KreaDoe, hihi.
IMG_6177

Op de foto met de gehaakte knuffels van Woolytoons! Tessa (van Woolytoons) maakte deze foto van ons πŸ™‚
IMG_6178

Een vrouw op de beurs was dit soort bloemen aan het maken met fondant! Het lijkt zΓ³ echt! Maar het is dus allemaal gemaakt van fondant.
IMG_6196

Zooo knap!
IMG_6197

En dit was de buit van de hele beurs. Een beetje blut was ik wel, hihi.
IMG_6203

Er stond ook een stand met nailart en de vrouw van die stand had dit op mijn vinger gemaakt πŸ™‚
IMG_6205

Ik was met mijn vriendinnetjes naar Pak van mijn hart! Super leuke film :)!
IMG_6249

Tommy ‘helpt’ mij altijd als ik op de grond zit te knutselen.
IMG_6256

Zo ziet mijn werkplek er dan uit.
IMG_6258

Mijn deken is af! Eindelijk! De Crochet Along begon in januari dit jaar en elke week kreeg je een stukje van het patroon van de deken. Volgend jaar ga ik ook weer mee doen, maar dan gebruik ik alleen 1 soort garen. Deze deken is gemaakt van allemaal restjes, dus ook verschillende diktes en dan wordt hij een beetje scheef, hihi.
IMG_6263

Zonsopkomst!
IMG_6315

10 november ben ik begonnen met stage. Ik drink de hele dag thee en heb ook mijn eigen mok daar staan πŸ™‚ Die heb ik zelf ‘gemaakt’. Ik heb nagellak druppeltjes in een bak met water gedruppeld/gegooid en vervolgens een witte mok erdoorheen gehaald en dan krijg je dit.
IMG_6318

Ik vroeg aan Stef wat hij wilde eten en dat was: HAMBURGERS! Die kunnen wij samen zo lekker maken! Uiteindelijk heb ik er maar 2 op en Stef 4 hihi.
IMG_6331

Ik ging op de fiets naar Scrapdelight. Een winkel in Nieuwegein waar ze spullen van Project Life verkopen. Het was ergens hier, hihi.
IMG_6347

En dit was mijn buit van Scrapdelight.
IMG_6358

Ik had al een tijdje geleden deze chocoladeletter gekregen van Chayenne en nu was het wel tijd om hem op te eten. Yum!
IMG_6364

Tommy aan het knuffelen met Stebbie.
IMG_6397

De rekenmuizen in elkaar aan het zetten. Wat een werk!
IMG_6405

Afgelopen zaterdag kwam Sinterklaas weer aan in Nederland!
IMG_6410

Natuurlijk keek ik naar de optocht! Ik keek ‘samen’ met Ilona en Eline via de whatsapp haha. En we stuurden foto’s naar elkaar voor in onze Project Life albums, hihi.
IMG_6421

IMG_6425

Ik was even gestopt met freubelen en Tommy ging lekker tussen m’n spullen in liggen.
IMG_6448

Aawwh zo’n poepie πŸ™‚
IMG_6450

De rekenmuizen zijn klaar en opgestuurd Γ©n zelfs al ontvangen!
IMG_6455

Zondag hadden we een sushi workshop verzorgd door m’n schoonzusje Melissa πŸ™‚ Het was super gezellig.
IMG_6477

Mijn bordje! Natuurlijk mochten we alles zelf opeten.
IMG_6483

Ik ga proberen om nu weer meer te uploaden πŸ™‚

Over Project Life komt snel meer, dus stay tuned!

Tot de volgende keer!
xx Eline

3 gedachten over “It’s my week in pictures: Half November

  1. Anniek

    Wat een super leuk en gezellig weekje heb je gehad! Heel tof dat je zulke persoonlijke foto’s maakt en ons zoveel laat zien, leuk om te lezen en te bekijken πŸ™‚ En wat is je hondje trouwens super cute ❀ Mooi haar en blauwe ogen heb je ook! X

    Liked by 1 persoon

    1. elineelshof Berichtauteur

      Dankjewel Anniek! Vanavond ga ik weer verder met schrijven en dan komt er ook weer een nieuwe It’s my week in pictures online πŸ™‚ Zoveel ideeΓ«n en zo weinig tijd, haha. Druk druk druk met stage. 😦

      Like

Geef een reactie

