It’s my week in pictures: Okt #4

Afgelopen week had ik herfstvakantie.

Maandag
Ik ging met Stef naar de bioscoop naar The Maze Runner. Hij was super spannend!IMG_5725

Dinsdag
Ik ging weer naar huis en moest met de snelbus, dus had 3 bussen gehad.IMG_5730

Eindelijk in Eindhoven!IMG_5731

Thuis aangekomen waren er een paar pakketjes binnen gekomen. De rest van mijn servies was binnengekomen, maar helaas was 1 mok heel erg kapot..IMG_5738

Mijn Project Life album! en kaartjes en alles!IMG_5748

IMG_5749

IMG_5734

Met Tommy wandelen met mijn nieuwe beanie en winterjas!IMG_5741

En ik kon mijn nieuwe Timberlands aan!IMG_5739

’s Avonds maakte ik een vissengraat vlecht šŸ™‚IMG_5755

En ik zocht nog foto’s uit voor mijn Project Life album!IMG_5769IMG_5765IMG_5764IMG_5763IMG_5762IMG_5761IMG_5760

Woensdag
Mama en ik gingen al vroeg naar Eindhoven. Daarna gingen we naar de Action in Valkenswaard en ik shopte een hele tas vol. Ik had namelijk nog een cadeaubon voor mijn verjaardag gehad en die maakte ik eventjes op, hihi.IMG_5772

Daarna ging ik mijn servies opruimen en kwam ik erachter dat de roze mok ook kapot was! Toen maar weer naar Blond gemaild en hebben ze gelukkig voor allebei de mokken een nieuwe opgestuurd. Super goede service van Blond!IMG_5775IMG_5774

Donderdag
’s Ochtends ging ik even naar het dorp om voor mama cadeautjes te kopen. IMG_5780

Daarna ging ik naar Ilona om te kijken wat zij allemaal heeft voor Project Life en om wat ideeƫn op te doen en verder te knutselen! IMG_5791IMG_5786IMG_5785

Vrijdag
Mama was jarig en ik gaf een vogelhuisje met een pindakaas pot speciaal voor vogels erin. Tommy vond de pindakaas ook lekker haha!
IMG_5800

Daarna ging ik even mijn zomerkleren omruilen voor mijn winterkleren.. Ik heb geen kleren!!IMG_5805

’s Middags maakten we tiramisu.IMG_5810IMG_5812IMG_5811

En ’s avonds gingen we uit eten bij de griek!IMG_5817

Daarna reden we nog door naar de Ardennen waar papa een huis had gehuurd voor het weekend.IMG_5831

Er was een spelletjes kamer waar een Air Hockey tafel stond, een tafelvoetbaltafel en een spelletjescomputer.IMG_5839IMG_5838IMG_5833

Zaterdag
Wat foto’s gemaakt van het huis.
IMG_5854IMG_5846IMG_5844IMG_5843

IMG_5857

We gingen wandelen in de bossen en daarna nog naar een museum.
IMG_5862IMG_5861

Ik had een heel lekkere kaaskroket!IMG_5866

’s Avonds hadden alle ‘kinderen’ een gang gemaakt. Het voorgerecht was soep, maar daar heb ik geen foto van. Het hoofdgerecht kipsalon.
IMG_5875

En het toetje… Tiramisu! Gemaakt door Stef en mij! Hij was zoooo lekker!!!
IMG_5876

Daarna hebben we nog de rest van de avond spelletjes gedaan op de Wii.

Zondag
’s Middags moesten we alweer naar huis, maar ’s ochtends gingen we nog even karten! Was super leuk! Ik was 9e van de 13! Jeej! Niet laatste haha.IMG_5888

Toen we naar huis gingen, gingen we lekker langs de Mac!IMG_5884

Daaag!IMG_5878

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Okt #4

Geef een reactie

