It’s my week in pictures: Okt #3

Afgelopen week had ik tentamens.

Maandag
Maandag ging ik tussen het leren door even naar de kapper.
IMG_5496

Smiddags ging ik weer naar Nieuwegein en Stebbie wilde mee hihi.
IMG_5502

Leren leren leren leren..
IMG_5509

Dinsdag
Op weg naar tentamen! Het was super koud brrr..
IMG_5526

Ik had maandag zin in stokbrood, maar dat had ik niet, dus dat had ik dinsdag maar even gehaald 🙂 Met tomatensoep jummmm
IMG_5545

Ruzie met de WiFi versterker!
IMG_5547

Woensdag
Op whatsapp hadden we het over All Stars en hoe je die strikt en welke sokken je erin moet dragen xD
IMG_5565

Het werd ineens minder mooi weer..
IMG_5569

Loop loop naar Olympos
IMG_5570

Het was er super donker!
IMG_5571

Mooie lucht!
IMG_5572

Donderdag
Weer tentamen! En ik kon mijn elastiekjes laten staan. Woeeeh.. Heel erge SOG..
IMG_5594

De tentamens zaten erop en ging weer naar Valkenswaard. Ik at onderweg penne carbonara van Julia’s Pasta! Yummm..IMG_5598

Tommy kwam heel lief bij me liggen.IMG_5605

Vrijdag
Naar de Efteling met Stef! Het was op het begin super rustig overal en hadden om 14:00 het hele park al gezien. Dus we hebben voor de rest van de dag rustig aan gedaan. Naar de Raveleijn show wezen kijken en tot slot naar Aquanura.IMG_5620 IMG_5622 IMG_5630 IMG_5631 IMG_5636 IMG_5638 IMG_5643 IMG_5644

Zaterdag
ik was jarig!! Om 0:00 kwamen met moeder, broertje en zn vriendin binnen om te zingen en kado’s te brengen! Super leuk allemaal!IMG_5656

De Lafly muts die ik van Stef heb gekregen. Deze muts komt uit Utopia, haha.IMG_5659

’s Middags ging ik met papa mee naar het dorp om deze te kopen! Timberlands!!IMG_5662

Het was super lekker weer buiten!IMG_5663

En Stef en ik bakte mijn verjaardagstaart 🙂 Hij was super lekker!IMG_5666

Als avondeten aten we heerlijke sushi! IMG_5673 IMG_5674

En nu de taart met kaarsjes!IMG_5679

Blazen!!IMG_5681

Zondag
Nadat Chayenne en Stef allebei naar huis waren, ging ik aan de knutsel. Ik ging verder met m’n smashbook.  IMG_5702

Tommy kwam er ‘gezellig’ bij liggen.IMG_5705

En ik ging de foto’s van afgelopen zomervakantie in het boek plakken!IMG_5709

Nu ben ik weer druk bezig met foto’s en heb mijn Project Life album eindelijk! Hier komt nog meer informatie over 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

