It’s my week in pictures: Okt #2

Dit artikel is een paar dagen te laat, maar het is er wel! Heb deze week tentamens, dus daar concentreer ik me even op 🙂

Maandag
Weer naar school..IMG_5288

Dinsdag
Ik ging met Christel naar een winkeltje in Utrecht waar ze het blond servies hebben dat ik zo leuk vind! Dat was volgens de site dan.. Daar aangekomen bleek dat ze alleen nog maar de lepeltjes hadden.. Beetje jammer. Als troost kochten we allebei een van de special edition Tony’s chocolonely.
IMG_5322

Die repen zien er zo leuk uit he!
IMG_5323

Ik ging koken en Lara staat dan altijd met der bal te wachten tot je hem wegschopt, haha.
IMG_5326

Ik heb opgeruimd, zodat alles in de kastjes pasten en dat ik kan leren aan m’n bureau.
IMG_5329

Dit kan allemaal in een doos.
IMG_5330

Donderdag
Ik kon leren aan m’n bureau woow!
IMG_5335

Ik maakte thee 🙂
IMG_5338

’s Avonds maakte ik deze heel lekkere ovenschotel samen met m’n nieuwe huisgenootje Michou.
IMG_5380

Vrijdag
Ik ging weer naar huis, maar Stef moest nog heel lang op zijn bus wachten en toen pakte ik ook een trein later en haalden we een milkshake.
IMG_5396

Chillen in de trein, haha.
IMG_5399

Thuis aangekomen was m’n blond bestelling binnen gekomen! Jeej!
IMG_5405

Tommy had me meteen geclaimd.
IMG_5417

Zaterdag
Ik was de hele dag aan t leren en maakte als lunch deze lekkere broodjes gezond.
IMG_5423

Tommy ligt altijd tegenover me in de stoel als ik aan het leren ben.
IMG_5424

Zondag
Ik ging met mama en Tommy wandelen en ging ik foto’s maken.
IMG_5457

Mama en ik 🙂 met het rode blaadje.
IMG_5462

Tommy lijkt zo net een mens.
IMG_5476

Miljoenenjacht was heel spannend!
IMG_5477

Dat was het weer voor deze week.

Maandag staat de my week in pictures gewoon weer online!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

