It’s my week in pictures: Okt #1

Afgelopen week heb ik het wat rustiger aan gedaan.

Maandag
Na het sporten at ik dit. Geërfd van Chayenne haha.
IMG_5069

Dinsdag
Ik ging samen met Stef boodschappen doen en onderweg kwamen we deze apparaten tegen. Zijn het speeltoestellen? Nee het zijn een soort fitness apparaten haha! Zouden deze gebruikt worden?
IMG_5090

IMG_5091

We maakten gehaktballetjes in rode saus met verse ravioli met kaas 🙂
IMG_5093

En ik wilde de nieuwe vla uittesten! Roze koek vla! Hij is lekker 🙂
IMG_5095

Woensdag
Na Yogalates ging ik bij Chayenne eten. We aten wraps met gehakt en deze groenten haha. Was echt súper lekker!
IMG_5118

’s Avonds maakte ik mijn pietje af 🙂
IMG_5134

En ik maakte een selfie met het pietje op snapchat. Ik heb hier gewoon geen make-up op en dat zie je bijna niet hihi!
IMG_5142

Donderdag
Bij een schoenenwinkel in Valkenswaard zag ik deze in de etalage staan. Dacht ik tenminste. Maar het waren toch andere. Afgelopen weekend ben ik in de winkel gaan kijken en nu vind ik deze helemaal leuk! Alleen beetje duur..
IMG_5151

Ik ging opruimen. Helaas heb ik geen voor foto gemaakt haha.. Maar het ziet er minder druk uit.
IMG_5163

’s Avonds maakte ik pietje nummer 2 af 🙂
IMG_5173

Vrijdag
Het was super mistig ’s ochtends! Je zag alle spinnenwebben!
IMG_5176

Jeej practicum! Kijken of onze ‘baby’s’ leven haha.. We hebben hartcellen gecreëerd. Super leuk dat je dan uiteindelijk ziet dat ze daadwerkelijk kloppen.
IMG_5184

Hieronder zie je zo’n ‘baby’. Het is een body die ontstaan is uit embryonale stamcellen.
IMG_5185

Na het practicum ging ik weer naar Valkenswaard en ik vond dat ik een swirl had verdiend!
IMG_5189

Thuis aangekomen, was mijn servies gearriveerd! Super leuk!!! Alvast voor mijn verjaardag 🙂
IMG_5193

’s Avonds maakte ik de Sint af 🙂
IMG_5200

Zaterdag
’s Ochtends ging ik naar de romelmarkt! Deze foto moest ik maken van Room for thought, haha. Super leuke app!
IMG_5206

Na de rommelmarkt gingen we thee drinken met een cupcake! Zo lekker!
IMG_5207

De thee kan je zelf uitkiezen. Je krijgt 6 potjes met losse thee en dan kun je zelf kiezen hoeveel je erin doet en je krijgt er een zandlopertje bij. Ook kregen we er slagroom bij met wat drank erin en dat laatste beetje gooide ik bij mijn thee en toen zag het er een beetje vies uit.. Maar het was wel heel erg lekker haha!
IMG_5208

Het was dierendag dus ik had voor Tommy een nieuw speeltje gekocht en een nieuw botje!
Hij snapte het alleen niet zo goed haha!
IMG_5211

IMG_5236

En ik dronk de hele dag uit mijn nieuwe mok met m’n naam erop!
IMG_5239

Later deed ik nog een hele fotoshoot met Sinterklaas en zijn pieten. Deze zijn nu ook te koop op elineswebshop.nl! (klik op de link om direct naar de sint en pieten te gaan!)

IMG_5242

Zondag
’s Middags kwamen m’n tante Anny, m’n neef met z’n vriendin en kinderen en m’n oom gezellig langs! Tommy moest gapen en ik wilde een selfie met hem maken, haha. Dus ik gaapte ook maar! Tante Anny vond deze foto helemaal geweldig!
IMG_5265

Mijn broertje met ons achterneefje en nichtje aan het spelen met de duplo!
IMG_5270

En de piano was ook heel erg interessant!
IMG_5273

Komende week moet ik heel veel gaan leren, want volgende week heb ik alweer tentamens!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

