It’s my week in pictures: Sep #4

Deze week ben ik zo vaak uit eten geweest! Laten we beginnen met maandag.
IMG_4820

De les was erg zwaar zo te zien..

Dinsdag
IMG_4834

Sushi bij Sumo in Utrecht!!
IMG_4841

IMG_4842

IMG_4843

IMG_4845

IMG_4846
We waren sushi gaan eten als lunch. We hadden van 9-12 les en van 6-9, dus dan hoefden we geen avondeten te regelen.

Bij het practicum kreeg ik deze:
IMG_4850

Ik was van de trap gevallen op school… en m’n knie was toch wel een beetje blauw..
IMG_4868

Woensdag
Ik ging shoppen! Ik was zo enthousiast geworden over Smash Book’en dat ik alles in moest slaan. Bij de Zeeman hadden ze deze bollen wol! Zo groot!
IMG_4876

Vanalles geshopt. De shoplog kun je hier zien.
IMG_4879

Op het station kreeg ik dropjes.
IMG_4889

Hierna gingen we uit eten, maar daar heb ik geen foto’s van gemaakt.

Donderdag
Super erge file! Ik stond dus tussen Gorinchem en Utrecht met de bus vanuit Stef.. We deden er 45 min langer over dan normaal. Ik kwam uiteindelijk een halfuur te laat in de les..

IMG_4933

’s avonds ging ik weer bij Sumo eten in Utrecht 🙂

Vrijdag
Onderweg naar huis in de trein kreeg ik de nieuwe smint smaak. De vrouw die dat uitdeelde zei dat de mensen in de coupés voor ons het niet aan durfde te pakken, omdat ze bang waren dat ze dan alsnog iets moesten kopen. Maar wij pakten ze gewoon aan. Het Smintje was inderdaad erg heet!
IMG_4978

Ik had een paar dingen besteld op internet en dat was allemaal binnen gekomen. Hier de bolletjes van Scheepjeswol! Ze zijn super zacht!
IMG_4984

En vanalles van jojosscrapshop.nl
IMG_4994

Mijn eerste Smash Book pagina’s 🙂
IMG_5019

Tommy lag lekker te slapen..
IMG_5024

M’n knie wordt steeds paarser..
IMG_5029

Zaterdag
Ik was alleen thuis en wilde friet bakken… Maar toen deed de frietpan het niet meer! Dus ging ik maar langs de friettent.
IMG_5038

Zondag
Tommy gaat altijd tegenover je liggen als je aan de tafel zit 🙂
IMG_5044

Ik maakte lekkere broodjes gezond.
IMG_5048

En ’s avonds ontwierp ik dit uiltje.
IMG_5059

Dat was mijn week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Sep #4

Geef een reactie

