Video: Shoplog Smash Book dingetjes enzo :)

Ik heb voor vandaag een video voor jullie!
Probeer niet te lachen, haha. Het is de eerste video die ik opneem en foto’s maken van alles wat ik had gekocht was een beetje veel, dus vandaar deze video. Tips zijn altijd welkom natuurlijk.

Met deze video kon ik ook even kijken hoe het was om video’s te bewerken, dus ik hoop in de toekomst betere filmpjes te maken.
Veel kijkplezier!

Kijk vooral op onze Facebook groep Smash Book NL! Klik hier om er naartoe te gaan.

Tot de volgende keer!
Xx Eline

Geef een reactie

