Ben jij ook weleens zo enthousiast?

Er is echt maar een iemand die ik ken die zoo ontzettend enthousiast over dingen kan zijn en dat is mijn huisgenootje Chayenne. Af en toe heb ik dat ook en zo’n moment heb ik nu dus. Het is half 2 ’s nachts en ik kan er gewoon niet van slapen. Alles wat maar creatief is vind ik leuk; haken, fotograferen, piano spelen, borduren, breien, scrapbooking…. Alles! Nu heb ik dankzij mijn vriendinnetje Ilona iets nieuws ontdekt, namelijk Smashbook! Het is een soort scrapbooking, maar dan ‘makkelijker’. Er zijn voorbedrukte achtergronden die echt super leuk zijn! Je hebt allerlei frutsels en dingen om erop te plakken, maar wat is het nou eigenlijk?

Het is simpel gezegd ‘gewoon’ een plakboek. Je plakt er bijv. bonnetjes, kaartjes van een concert of van de bioscoop en leuke foto’s in. Eigenlijk knipsels en kaartjes die je anders in een oude schoenendoos bewaart. Een smashbook heeft zoals ik al zei allerlei super leuke achtergronden waar je niet veel meer aan hoeft te doen. Je “smasht” gewoon alles in je boek met wat lijm en klaar is kees! Morgen ga ik naar de winkels om allerlei frutsels te vinden en dan bestel ik een smashbook! Ik wil zo graag gaan kijken dat ik er niet van kan slapen haha.

Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe bekend smashbook in Nederland is. Dus aan jullie de vraag: ken je het al en is het oud nieuws of wist je er nog niks vanaf? Op YouTube kon ik zo weinig filmpjes in het Nederlands vinden dat je ze op 1 hand kon tellen, dus misschien kan ik er filmpjes over maken? Zoveel ideeën en zo weinig tijd…

Nu ik het allemaal van me afgeschreven heb, hoop ik beter te kunnen slapen hihi. Morgen vroeg op, ook al is het nu bijna 2 uur ’s nachts oeps, en hop hop naar de winkel racen!!

Tot de volgende keer!
Xx Eline

Een gedachte over “Ben jij ook weleens zo enthousiast?

  1. Ilona

    Hihi ja is echt heel erg leuk! Lekker alles bewaren. En het is vooral leuk om later terug te kijken in je boek, met alle bonnetjes en dingen kom je zo weer in de steer van toen 🙂

    Like

Geef een reactie

