It’s my week in pictures: Sept #2 & #3

Vorige week had ik mijn foto’s even overgeslagen, dus vandaag krijg je 2 weken te zien!

Maandag
IMG_4346
M’n ring ging mee naar de les haha!

Dinsdag
Ik ging naar The Script en op het station kregen we gratis cola 🙂
IMG_4374

We gingen gezellig dineren bij de Mac.IMG_4377

Na het concert gingen we even langs de starbucks.
Meer over het concert? Klik dan hier.IMG_4385

Woensdag
Stef en ik hadden hamburgers gemaakt! YUMMM
IMG_4424

Donderdag
Ik ging weer naar huis en zat hiermee in de bus.. Wat is dit?IMG_4450

Ik maakte m’n ringen af 🙂IMG_4453

Vrijdag
Ik ging weer naar Utrecht, want ’s avonds was het introfeest. Voor het feest aten we pizza! Yum!IMG_4473

Zaterdag
Na het feest had ik nergens zin in en ging ik Mario kart uitspelen. Ik kwam erachter dat ik Mirror nog niet had gehaald en nu heb ik nog 3 landen op zilver staan, maar dat komt wel goed haha.IMG_4517

’s Middags maakte ik nog foto’s van mijn zelfgemaakte ringen. Heb je het artikel hierover nog niet gezien? Klik dan hier. Wil je ze bestellen? Klik dan hier voor de directe link naar de webshop. Ze zijn tot 1 oktober nog in de aanbieding!!IMG_4524

Zondag
De bloemencorso was weer in Valkenswaard! Uitgebreid verslag + filmpje komt deze week nog.IMG_4577

IMG_4580

Er waren ook suikerspinnen!IMG_4587

En ’s avonds aten we pizza hihi.IMG_4592

En ’s avonds was beer #3 klaar. De linkse. Ze lukken steeds beter haha. Eerst maakte ik de middelste en daarna de rechtse.IMG_4637

IMG_4642

Maandag
Ik ging mee naar Christel om der olifant in elkaar te zetten.
IMG_4662

Dinsdag
Chayenne en ik gingen fat attack doen. We zien erna er toch nog vrolijk uit haha!
IMG_4685

Woensdag
Ik ging naar Stef toe en we gingen een spelletje doen… Ik kan gewoon niet winnen… (ik ben altijd groen!)IMG_4702

Donderdag
Met Christel Yogalates gedaan.. Ik kan niet zo goed typen op snapchat haha!IMG_4712

Daarna gingen we sushi maken! Yummm!IMG_4713

IMG_4714

Vrijdag
Ik ging weer naar Valkenswaard en moest wachten op de bus.. đŸ˜Ļ En had mijn koptelefoon een keer op 🙂 Na die 2 uur deden m’n oren alleen wel een beetje zeer.. Een keer kijken voor een nieuwe koptelefoon..IMG_4729

’s Middags ging ik weer even verder MarioKart spelen nadat ik geen zin meer had om literatuur op te zoeken.. Ik werd nÊt eerste haha!IMG_4752

En ik ging creatief doen.. 😛IMG_4762

’s Avonds aten mama en ik zelfgemaakte gebakjes.IMG_4764

Zaterdag
Ik ging weer eens Wii fit doen.. We hebben zondag dus 2000 dagen geleden Wii Fit gekocht, haha! Ik had al meer dan 900 dagen geen Wii fit meer gedaan.. uhhh..IMG_4773

Zondag
Er was weer vanalles te doen in het dorp en er stonden ook deze lachspiegels, hahhaa!IMG_4787

IMG_4790

IMG_4792

Ik vond mijn tennisracket, want wil met Chayenne af en toe tennissen bij de sportschool. Alleen begint, na zo’n 5 jaar m’n racket niet te hebben aangeraakt, de grip af te brokkelen.. bah.

IMG_4798

Ik wens jullie een fijne week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

