The Hunger Games TAG

Nog maar 1 maand en dan is de 3e film van The Hunger Games alweer in de bioscoop! Na de 1e film in de bioscoop was ben ik meteen alle 3 de boeken gaan lezen als een gek. Het was zóó spannend! Nu komt dus het 3e boek Mockingjay part 1 in de bioscoop. Ze laten ons nog langer in spanning door deel 2 pas volgend jaar uit te brengen.

Bekijk hier de trailer:

Na deze nieuwste trailer te hebben bekeken dacht ik: is er misschien een Hunger Games tag? Ja die heb ik gevonden! Hij was wel in het Engels, dus heb ik hem naar het Nederlands vertaald.

Hier komt ie:

1. Wat is je favoriete boek van The Hunger Games trilogie?
Mockingjay denk ik dan toch. Het eerste boek is natuurlijk het begin van de hele hongerspelen, maar het einde is best voorspelbaar. Mockingjay (het 3e boek) is super spannend en je kan gewoon niet stoppen met lezen. Het 2e deel is meer een aanloop naar het 3e deel, dus die vind ik het minst leuk. Als je de boeken nog niet hebt gelezen en Mockingjay part 1 gaat kijken dan raad ik je aan om het boek verder te lezen, haha! Ik ben het waarschijnlijk als enige op de hele wereld niet met het einde eens, maar misschien na de film te hebben gezien wel.

2. Hoe lang zou jij het vol houden in the Hunger Games?
Ik denk dat ik het niet zou winnen. Zo’n goede conditie heb ik niet, maar ik kan op zich wel boogschieten haha. Gewoon overleven zou ik wel kunnen denk ik, maar ik denk dat iemand anders me te snel af zou zijn wat tot mijn dood zou leiden. Ik hoop dat ik nooit mee hoef te doen, haha!

3. Wat is het raarste wat je dacht dat ging gebeuren in de boeken (maar is dus niet gebeurd)?
Ik wil natuurlijk niet te veel verklappen, dus daar zeg ik niks over, haha!

4. Waar ken je The Hunger Games van?
Ik had het boek een keer samen met 3 andere boeken gekocht in een pakketje. Het boek lag al een tijdje op mijn kamer en toen ik zag dat er een film van uitkwam ben ik meteen begonnen met lezen. Ik haalde het niet om het boek voor de film uit te krijgen, maar daarna heb ik alle boeken gelezen.

5. Wat is je favoriete moment in The Hunger Games?
Dat is heel erg moeilijk! Ik vind alles leuk in de boeken 🙂

The-hunger-games-trilogy

6. Wie is je favoriete personage?
Katniss Everdeen natuurlijk 🙂

7. In welk district zou jij willen wonen?
District 13 haha 🙂

8. Wat was het meest emotionele moment in de boeken voor je?
Iets wat gebeurt op het einde van het 3e boek.. Is niet leuk 😦

9. Wat voor voorwerp van thuis zou je meenemen in de arena als token?
Ik zou een klein pandabeertje meenemen 🙂

10. Wat was het meest kwaadaardige plan dat iemand maakte in de boeken?
Gewoon alles wat President Snow heeft bedacht.

11. Waar kijk je naar uit om te zien in de films?
Naar alles!

12. Wie is je favoriete schurk in de films?
Ik denk gewoon president Snow.. Hij is de enige echte schurk voor mij.

Ik hoop dat jullie deze TAG leuk vonden en jullie mogen hem natuurlijk overnemen!

Kijken jullie ook zou uit naar Mockingjay part 1?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “The Hunger Games TAG

  1. Pingback: Zoektermen 2015 | It's me Eline

Geef een reactie

