De reis van de minion!

De minion is meegeweest op vakantie naar Mallorca en Rome!
Hier zie je zijn reisverslag!

Op schiphol wachten op ons vliegtuig!IMG_2799

Net aangekomen op Mallorca! Samen met Eline en Stef op het balkonnetje.DSC_0016

Lekker op het strand samen met Stef!IMG_2851

 

In mijn eigen gegraven kuil liggen!IMG_2852

Naakt zonnebaden.. oeeh..IMG_2854

Hier zit ik in de bus bij de eilandtour.DSC_0213

Jeej we mogen met de boot! Even wachten tot we er op mogen..DSC_0308

Jeej! Op de boot tijdens de eilandtour. DSC_0316

Jeej!DSC_0317

Na de boot gingen we met een hele oude tram. Hier zit ik lekker te chillen.DSC_0390

Ik ging mee naar de hoofdstad van Mallorca. Terwijl Stef en Eline en ijsje aan het eten waren ging ik even lekker zitten.DSC_0493

In de bus terug naar ons dorpje.DSC_0517

Lekker uitrusten op het grote bed van Stef en Eline.DSC_0526

Nederland kijken! Super spannend!IMG_2957

En alweer naar Nederland toe! Wachten op het vliegveld.IMG_2797

Dag Mallorca!IMG_2974

 

En hier zit ik met Eline en Vincent in het vliegtuig naar Rome!IMG_3439

Lekker chillen op een terrasje.DSC_0293

Sightseeing in Rome!DSC_0278

En alweer terug met het vliegtuig.IMG_3438

Lekker muziek luisteren in Eline’s nieuwe trui.IMG_3440

Tralalala..IMG_3441

Bijna weer in Nederland!IMG_3437

Dat waren de avonturen van minion. In Rome heeft hij niet zoveel meegemaakt, maar hij vond het erg leuk. Wil je nou ook zo’n leuke minion om overal mee naar toe te nemen? Kijk dan op Elineswebshop.nl!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

