The Script – Paradiso Amsterdam 09-09-14

Jaja! Ik was erbij! Bij het intieme optreden in Paradiso van The Script!
Het was binnen 10 minuten uitverkocht en Richel en ik hadden kaartjes! YES!

Dinsdag was het dus zover! We gingen ’s middags al naar Amsterdam, zodat we ook nog even langs het Anne Frank museum konden gaan.
Ik stapte in Utrecht bij Richel in de trein en ik vroeg of ze de kaartjes toch wel had meegenomen. Nee! Vergeten! Oeps… Terug naar Eindhoven waar gelukkig de vader van Richel ze kon brengen. Toen waren we bijna 3 uur later dan gepland in Amsterdam en toen zijn we nog een aantal winkels binnen gegaan en hebben bij de Mac gegeten.
We hadden gepland om rond half 7 in de rij te gaan staan, maar waren er al iets na 6 uur. Dat was maar goed ook, want de rij was echt mega lang!
Ik had mijn nieuwe Nikon mee en kon hem dus eindelijk uittesten voor concerten!
We kwamen eindelijk Paradiso binnen en toen hebben ze niet eens m’n tas gecontroleerd! Ik had dus gewoon mijn spiegelreflex mee kunnen nemen.. Maar daar kan ik niet mee filmen..

Ik heb gewoon alle beelden achter elkaar gezet en die kun je hieronder bekijken.

En hier de mooiste foto’s.
DSCN0313

DSCN0318

DSCN0360

DSCN0373

DSCN0390

DSCN0412

DSCN0417

DSCN0420

DSCN0425

DSCN0430

DSCN0446

DSCN0449

DSCN0455

DSCN0479

DSCN0484

DSCN0486

DSCN0506

DSCN0510

DSCN0526

DSCN0529

DSCN0551

DSCN0556

DSCN0558

DSCN0570

DSCN0586

DSCN0593

DSCN0604

DSCN0611
Het was echt een heel erg leuk concert. Vorig jaar hebben Richel en ik ze ook op PinkPop gezien en daar waren ze al super goed, maar nu hebben we echt een compleet concert gezien en dat was wel echt super!!
Als ze weer naar Nederland komen dan ga ik er zeker weer heen!

Ben jij ook geweest?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “The Script – Paradiso Amsterdam 09-09-14

  1. Pingback: It’s my week in pictures: Sept #2 & #3 | It's me Eline

Geef een reactie

