De jeugdsentiment TAG

Ik verschuif de TAG it tuesday naar TAG it thursday, omdat de artikelen dan beter verspreid liggen over de week.
Vandaag de jeugdsentiment TAG. Deze heb ik overgenomen van Teske.jeugdsentiment4

Favoriete kinderfilm:
Pippi langkous vond ik super leuk. Ik had er alle videobanden van. Ook wilde ik altijd musicals zien die we op een bandje hadden. De musicals waar ik tussen kon kiezen waren The wizard of Oz, The sound of music en Annie. Later kregen we ook Cats op video of DVD.. maar die wilde ik ook altijd zien.

Favoriete televisieserie:
Volgens mijn moeder keek ik altijd naar Seabert. Daar kan ik me eigenlijk niet veel meer van herinneren. Wel weet ik nog dat ik naar de Dinobabies keek en dat ik Brum heel erg leuk vond.

Favoriete boek:
Dat was de Hoe overleef ik..? serie van Francine Oomen. Ik heb ze nog steeds allemaal. Ik vond de verhalen van Rosa zo leuk en zo herkenbaar.

jeugdsentiment5

Favoriete nummer:
Toen ik heel klein was, was ik natuurlijk fan van K3. Ook vond ik de Mkids leuk. Echt een favoriet nummer dat weet ik niet meer. Ik denk niet dat ik die toen al had.

jeugdsentiment2

Favoriete fashion item:
Ik droeg vroeger vaak tuinbroeken geloof ik. M’n moeder legde mijn kleding altijd klaar voor me. Dus een echt favoriete item dat ik veel droeg dat had ik ook niet.
Verder vond ik het wel erg leuk om mezelf te verkleden. We hadden een verkleeddoos en daar haalde ik dan allerlei verschillende outfits uit.

Favoriete snoep/snack:
Bij mijn opa en oma kreeg ik vroeger altijd zo’n kinder reep of een surprise ei. Daar werden we heel erg blij van.
Ook zijn perziken van haribo echt mijn favoriet! Nog steeds..

Favoriete TV-reclame:
Van heel vroeger kan ik me niks meer herinneren. Eentje die me nog wel bijgebleven is dat is de reclame met die leeuw van even apeldoorn bellen.

jeugdsentiment1

Neem deze tag gerust over!

Tot de volgende keer!
xx Eline

3 gedachten over “De jeugdsentiment TAG

  1. Pingback: De Jeugdsentiment TAG |

  2. Pingback: Jeugdsentiment TAG | Memoryloon

  3. Pingback: Jeugdsentiment TAG |

Geef een reactie

