It’s my week in pictures: Sept #1

Vorige week is school weer begonnen, dus het wordt weer serieus.

Maandag
Hanna was jarig en we hadden natuurlijk een kado!
IMG_4144

Dinsdag
Dinsdag was mijn eerste schooldag, want maandag was ik nog vrij.
En toen vond ik dit op school:
IMG_4170

IMG_4171
Er lagen al kastanjes bij school!

Na school ging ik mee naar Stef thuis en daar vond Stef een kleine pad.
IMG_4186

Woensdag
Woensdag wilde ik naar Euroland om katoen te halen en die zit een in het winkelcentrum van kanaleneiland. Daar was ik nog nooit geweest en ik kwam onder een brug en ik had geen idee hoe ik over die brug moest.
IMG_4217
Daar sta je dan..

IMG_4216
Ow daar kan je omhoog en in dat gootje kan je fiets! Yeah.

IMG_4208
Op de brug 🙂

IMG_4215
Deze muurschilderingen vind ik altijd zo leuk op de flats in Utrecht 🙂

Donderdag
IMG_4249
Donderdag ging ik weer naar huis en zo lag Tommy bij mij…

Vrijdag
IMG_4260
Vrijdag ging ik mijn kamer opruimen en ging ff al m’n bolletjes bij elkaar zoeken. Uhm… beetje veel?

IMG_4271
Spelen met m’n camera 🙂

IMG_4263
Tommy lag lekker in de zon.

IMG_4279
Mijn zelf ontworpen cut the rope poppetje is klaar!

Zaterdag
Zaterdag ging ik naar Stefs wedstrijd kijken en daar heb ik ook foto’s van gemaakt met m’n nieuwe camera.

Zondag
IMG_4314
Zondag gingen we naar de familiedag van Stef. Goeiemorgen!

IMG_4317
We gingen bubble voetbal doen. Super grappig.

Zelf vond ik het alleen een beetje claustrofobisch..

Dit was mijn week.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

