Update

Zoals jullie misschien hebben gemerkt, komt er niet meer elke dag een artikel online.
Afgelopen week heb ik niet zo heel veel tijd gehad en sinds maandag ga ik weer naar school.
Vandaag wilde ik een paar artikelen maken, maar het was zo’n mooi weer en ik ging sporten. Ja.. Ik ging SPORTEN!

Verder wil ik ook meer tijd steken in mijn artikelen zodat ze uitgebreider en inhoudelijker zijn.
Zo heb ik laatst een nieuwe mascara gekocht die ik weer wil gaan reviewen, maar deze wil ik eerst een tijdje testen.
Ook heb ik nu eindelijk mijn camera!! Dus ik kan gaan filmen! Jeej!

Voor nu weet ik dus nog niet hoe vaak ik ga posten, maar ik ben er nog niet mee gestopt! 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

