It’s My week in pictures #4 Aug

Afgelopen week heb ik nog veel gewerkt, maar tegelijk ook mijn laatste werkdag gehad bij de Kempervennen 😦

Maandag
IMG_3956
Na introkamp zag mijn broertje mijn stickers en die plakte er een op Tommy, haha.

Dinsdag
IMG_3972
Yes! Eindelijk m’n ringen binnen! Dacht ik… Ze zijn allemaal krom en eentje is zelfs kapot :(. Heb ondertussen wel heel netjes nieuwe gekregen!

IMG_3988
Om 5 uur moest ik werken en daarvoor heb ik koste wat het kostte deze bestelling afgemaakt én opgestuurd voor ik moest werken!

Woensdag
IMG_4002
Tommy had zich na m’n werk lekker ingenesteld in mijn bed, hihi.

Donderdag
IMG_4025
Donderdag ging ik wat spullen naar m’n kamer brengen samen met Richel. Daarna gingen we even Utrecht en en aten we lekker een swirl!

Vrijdag
IMG_4059
Vrijdag had Tommy zich weer ingenesteld op mijn kamer, maar dit keer in de hele stapel kleren die op de grond lagen, hihi.

Zaterdag
IMG_4066
Daar is ie dan!!! Ik zat er al de hele ochtend op te wachten en stond te springen toen ie binnen was! Jeej! Deze camera had ik uitgebreid uitgezocht. Het is de Nikon Coolpix P600. Hij heeft WiFi en geen verwisselbare lens zodat ik deze wél mee mag nemen naar concerten! De foto’s zijn mega scherp en je hebt leuke effecten. Hieronder een paar foto’s die ik met de camera heb gemaakt en via WiFi naar mijn telefoon heb gestuurd 🙂

IMG_4088

IMG_4106
Alleen rood tinten.

IMG_4109
Alleen oranje tinten.

Zondag
Zondag gingen we uit eten bij het vernieuwde wok restaurant in Valkenswaard, namelijk Etenswaard. Hieronder alles wat ik heb gegeten.

IMG_4120
Chinese tomatensoep. Yum lekker zoet 🙂

IMG_4121
Super lekkere carpaccio!!

IMG_4122
Stokbrood voor bij de soep en tonijn sushi!!

IMG_4123
Ronde 2: Sushi, pizza, bief en een ei. Het ei was echt maar een simpel gekookt ei. De pizza was op zich wel lekker en de sushi natuurlijk ook hihi. De bief was koud en had een heel lekker sausje.

IMG_4124
Ronde 3: Biefstuk!! Van de bakplaat en weer sushi.. Yum

IMG_4125
Ronde 4: ossenhaas gewokt met knoflooksaus, pizza salami die niet zo heel lekker was en nog een keer carpaccio!

IMG_4126
Ronde 5: Toetjes! Lange vingers en aardbeien gedoopt in de chocoladefontijn en natuurlijk tompoucen!!

IMG_4127
Ronde 6: Ijs en meringues. Bij al het ijs stond niet welke smaak het was, dus had alle smaken gepakt, hihi. Uiteindeljk vond ik alleen het aardbeien ijs lekker.. De Meringues waren super lekker!

Na deze ronde zat ik ZO ontzettend vol dat ik naar huis heb moeten rollen, haha!
Super lekker gegeten dus!

Dit was mijn week weer.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s My week in pictures #4 Aug

Geef een reactie

