It’s my week in pictures: Aug #3

Deze week ben ik naar introkamp geweest en heb ik gewerkt.

Maandag
IMG_3762
Nieuw shirt en nieuwe All Stars aan! Jeej! Shirt komt uit Rome. Verslag over Rome komt nog..

IMG_3766
Samen met Tommy

IMG_3771
Vrijdag ging ik op kamp en ik had nog een nieuw luchtbed nodig, dus ging ik naar de Action. Daar hadden ze ook deze slaapzak die veel kleiner en lichter is dan die ik al had, dus dat is veel makkelijker meenemen. Ook nam ik bellenblaas mee 🙂

IMG_3778
’s Avonds moest ik werken en we hadden bijna het omzet record gehaald! Het was dus super druk en we hadden allemaal heel erg hard gewerkt. We hadden zelfs zo hard gewerkt dat we bitterballen hadden verdiend 😉

Dinsdag

IMG_3784
Dinsdag ging ik met mijn huisgenootje Chayenne naar de Primark in Eindhoven en we aten een lekker broodje bij Bakker Bart. Deze italiaanse bol was veel groter dan ik had verwacht, haha! Maar wel heel lekker. Dit was met tonijnsalade, komkommer en sla.

IMG_3785
Rara, wat heb ik nou weer gekocht?

Woensdag

IMG_3801
Tommy had druppels op z’n neus, hihi.

IMG_3803
Altijd als je aan tafel zit dan gaat Tommy in de stoel tegenover je liggen. Hier lag die dus lekker te slapen.

Donderdag

IMG_3821
Donderdagmiddag ging ik weer naar Utrecht! Mijn spullen voor introkamp waren ingepakt en ’s avonds was de mentoren bbq.

Vrijdag

IMG_3867
Vrijdag begon introkamp!! In deze outfit heb ik een paar uur in Utrecht bij de Domtoren gestaan voor een spelletje, haha. De groepjes kwamen een voor een langs en dan maakte ik de groepsfoto bij de Dom. ’s Middags gingen we naar de kamplocatie in zuid Limburg en sinds toen heb ik mijn telefoon in mijn tas gelaten. Daarom heb ik met mijn telefoon verder geen foto’s gemaakt. Daarentegen heb ik met mijn camera in totaal 3351 (!!!) foto’s gemaakt. Deze moet ik nog allemaal uitzoeken en ik zal een paar leuke foto’s binnenkort hier posten.

Nu ben ik erg moe, want kamp is zwaar, haha!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

