Action Glossy lipstick review

Als laatste de review van de Glossy lipsticks. Ik heb de kleuren Blush en Spicy Peach. Er was ook nog een combi met twee rood achtige kleuren.
Deze lipstick zou longlasting moeten zijn, maar zo lang heb ik hem niet gedragen dus daar kan ik helaas niks over zeggen. Hij bleef wel goed zitten als ik wat dronk en was er niet meteen vanaf.

Voor is de kleur Blush en achter de kleur Spicy Peach.
6 #215

Stap 1 is de kleur aanbrengen en deze moet je laten drogen. Dat drogen duurt erg lang en daar heb ik geen geduld voor, dus zo zag m’n kwastje met gloss eruit. Je kan dus niet ‘even snel’ deze lipstick aanbrengen.

6 #245

6 #248
De kleur Blush.

6 #249

6 #242
De kleur Blush zonder gloss.

6 #247
De kleur Spicy Peach.

6 #246

6 #243

De kleur Spicy Peach zonder gloss.

6 #244

De kleur Spicy Peach met gloss.

Voor €1,79 kun je niet zoveel verwachten, maar deze lipsticks vallen me goed mee. Ik gebruik bijna nooit lipstick, dus voor mij zijn ze prima.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

