Rimmel oogschaduw

Toen ik bij de Action was, lagen bij de kassa enkele A merken qua make-up. Producten van Rimmel en van L’Oreal bijvoorbeeld.
Daarbij lag ook dit oogschaduw palletje van Rimmel. Alles in die bak was nu nog maar €2,39 dus ik besloot om deze mee te nemen om te testen.
Het is de Glam’Eyes HD quad eye shadow 001 Black Cab

Nu ik deze review schrijf, zie ik dat op de achterkant staat hoe je de kleuren moet aanbrengen, haha. Ik had het wel ongeveer zo gedaan, maar niet precies. Ik wil gewoon altijd zelf alles uittesten, hihi.

DSC_0630

6 #210

6 #253

De swatches:
6 #257
Het pigment ziet er goed uit. Het is alleen lastig om met een iets dikkere kwast geen andere kleur op je kwast te krijgen. Het palette glinstert ook heel erg mooi.

6 #254

Ik wilde alle kleuren gebruiken, maar op de manier hoe ik het deed, leek het net of ik een blauw oog had! Dus hieronder heb ik alleen de witte kleur gebruikt en de grijze en dat zag er al beter uit.

6 #255

6 #256

Ik vind het wel erg donkere kleuren en weet niet zo goed hoe ik deze het beste kan combineren.

Heb jij tips? laat het me dan weten in de comments!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

