Catrice Blush Bruch en Smokey Eye brush review

Na de Blush review van vanochtend kan nu de review van de brushes niet achterblijven natuurlijk.
Van Catrice had ik nog geen kwasten, dus ik kan ze niet vergelijken met anderen. De meeste kwasten heb ik van Hema.

6 #212
De smokey eye brush (€2,89) heeft aan beide kanten een kwastje. Op deze manier heb je maar 1 kwast nodig in plaats van 2. Deze smokey eye brush werkt naar mijn mening erg goed en heb hem gebruikt voor het Rimmel palette review die binnenkort online komt.

6 #251 6 #252

6 #211
De Blush Brush (€3,99) heb ik gebruikt voor de blushes van de review van vanmorgen. Hij werkt erg fijn en is erg zacht.

6 #237

Als je nog geen Blush en Smokey eye brushes hebt dan zou ik deze zeker aanraden. Ze zijn niet duur tegenover de grote merken zoals M.A.C. en werken prima.

Wat vonden jullie van mijn review?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

