Action Max&More blush en Catrice Blush Multi Colour review

Vandaag de review van de verschillende soorten blush die ik heb gekocht bij Action en Kruidvat.
Als ik foundation op heb, dan heb ik natuurlijk ook blush nodig. Ik had alleen de goede blush nog niet gevonden, dus ik ging op zoek. Ik vond deze blushes bij de Action en het Kruidvat.
Ik noem het ronde doosje van de Action blush rond en het vierkante/rechthoekige doosje van Action blush vierkant.

6 #266 #25
De blushes in de verpakking
Blush rond (€0,99) Blush vierkant (€0,99)

6 #217
De blushes uit de verpakking

6 #220Blush rond

6 #218
Blush vierkant heeft onderin ook nog een kwastje wat erbij geleverd wordt.

6 #219
Blush vierkant met kwastje.

6 #236
Het kwastje is erg simpel en naar mijn idee een beetje te plat.

6 #27
Catrice Blush Multi Colour (€3,99)

6 #28
Deze Blush heeft een mooi ribbeltjes patroon.

Hierbij de swatches:
6 #235
Van links naar rechts: Vierkant, Rond, Catrice. Zoals je ziet zijn de blushes van de Action erg gepigmenteerd en de blush van Catrice is erg roze.

6 #238
Blush vierkant aangebracht met bijgeleverde kwastje. Het product blijft een beetje hangen als je de kwast op je huid zet en daarna gaat het ook niet meer weg. Beetje jammer.

6 #240

6 #239
Hier is blush vierkant met een gewone blush brush aangebracht.

6 #241
En als laatste de Catrice blush. Deze is licht roze en valt niet zo op. Precies wat ik zocht.

Dus the winner is:
6 #29
Deze vind ik het fijnste voor de alledaagse look. De andere 2 kan ik gebruiken voor als ik uitga of een feestje heb.

Wat vonden jullie van deze review?

Vanmiddag komt de review van de brushes online!
xx Eline

Geef een reactie

