Action Max&More eyeliners review

Allereerst review ik de eyeliners van de Action van het merk Max&More.

6 #229
De swatches: Rechts gel liner en links eyeliner met draaimechanisme

Als eerste de gel liner (€0,98)
6 #222

6 #234
Na 1x het kwastje gebruikt te hebben, is het helemaal zwart geworden. Je moet niet teveel product op je kwastje doen anders worden de lijnen veel te dik.

6 #231

6 #232
Ik vind het kwastje niet erg fijn, want ik kan er geen goede strakke lijnen mee trekken. Het kan ook zijn dat ik nog even ermee moet oefenen, haha. De eyeliner is wel heel erg waterproof. Zo waterproof dat je het er bijna niet meer af krijgt. Als je mis ‘tekent’ dan krijg je het foutje niet zomaar 1, 2, 3 weggeveegd. Dat is wel jammer, maar ik denk dat als je een goed kwastje hebt je er wel goed mee kan werken.

En de waterproof liner met een draaimechanisme (€0,59)
6 #221

6 #228
Deze eyeliner heeft een klein puntje als je de dop eraf haalt, maar als je aan het stiftje draait dan wordt de punt langer. Zie hieronder.
6 #227

6 #230

6 #233
Met deze eyeliner kon ik een heel strak dun lijntje trekken en dat is erg fijn. Het betwijfelt me alleen of deze wel heel erg waterproof is. Niet zoals de gel liner in ieder geval ;). Het eruit draaien van het puntje is ook erg handig, want zo hoef je niet te slijpen. Voor €0,59 kun je ook niet zo heel veel verwachten, maar ik ben er best tevreden over.

Tot de volgende keer!
xx Eline

ps. Laat me in de comments weten wat jullie vinden van mijn review en wat ik kan verbeteren. Dat zou me erg helpen!

Photo’s by ©Eline Elshof

Geef een reactie

