DIY: Make-up houder

Vandaag heb ik voor jullie een hele leuke DIY. Deze DIY is verzonnen door Serena van Beautylab.nl. Deze heb ik al een hele tijd geleden bij haar gezien en wilde hem ook eens maken. Zij heeft een brush holder gemaakt, maar ik vind dat je al je make-up erin kan doen. Het is heel erg makkelijk om te maken en ziet er leuk uit.

Wat heb je nodig?
– Postbak (€3,99 Action)
– Sierzand of steentjes (€0,99 Zeeman)
– Make-up (haha)

6 #216 #23

DSC_0743
Giet het sierzand in de gleufjes. Zo dat de achterste rij het meeste zand bevat en de onderste het minste, zodat je de hoogteverschillen hebt.

DSC_0750
Daarna kan je je make-up erin steken en klaar is kees!

DSC_0752

DSC_0757

DSC_0758
In het onderste laatje kun je kleine make-up spulletjes doen zoals ik heb gedaan, maar natuurlijk kun je er ook een pincet in kwijt enzo.

Je kunt de letters “Letters” weghalen door er overheen te verven, maar ik vind het juist wel leuk zo en anders kan ik het altijd nog veranderen.

Wil je de brush holder van Serena zien? Klik dan hier.

Laat vooral een comment achter als je ook van plan bent om deze te maken of als je deze DIY gewon leuk vindt!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

