Create It Your Way TAG

Het is weer Tag it Tuesday en daarom weer een nieuwe TAG. Vandaag de Create It Your Way TAG, oorspronkelijk verzonnen door Judith en Maaike. Ik heb hem overgenomen van Teske.

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Naar suikerspin, haha. Maar dat bestaat waarschijnlijk al. Of niet? Ik hou van suikerspin!

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Eentje die sowieso in een keer lakken dekt en een dikke kwast heeft. De kleur moet veranderen naarmate je emotie. Net als die kettinkjes van vroeger, haha.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Een dagcrème voor alle huidtypen en -tinten. Deze dagcrème past zich aan aan jou huidskleur die dan werkt als een soort foundation.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Als ik een boek zou schrijven dan zou ik het zo ingewikkeld in elkaar willen zetten als Pretty Little Liars, maar dan met een verhaal zoals The Hunger Games.

hunger gamespll

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
De verfilming van mijn boek natuurlijk!

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Een winkel waar ik al mijn gehaakte creaties kan verkopen en ook de materialen om het te maken. Zo kan ik mijn hobby delen met anderen.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Mijn kamer opruimen 🙂

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Ik denk dat er al genoeg dieren in de wereld zijn. Een hond die zou kunnen praten zou wel handig zijn, haha.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Zijn die er nog niet genoeg? Haha.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Suikerspin ijs heb ik al ooit gehad, haha dus die bestaat al. Ik denk dat alle smaken die ik lekker vind al bestaan.

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Een erg fris drankje dat je kan drinken op een hele warme zomerdag en dat smaakt naar alle fruitsoorten.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Op MSN had ik altijd zo’n emoticon die met zijn hand tegen zijn gezicht slaat. Zo van DUH/OMG/WTF. Dit poppetje mis ik echt op Whatsapp, dus die zou ik graag willen.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Een heel groot huis dat niet te modern is en niet te oud. Het zou staan ergens in Brabant in een dorp. Ik wil dan allerlei aparte kamers voor al mijn spullen. Een haak kamer, een fotografie kamer, een piano kamer etc.
Ook wil ik een grote tuin met veel gras en een zwembad met verwarming! (Het is en blijft Nederland)

Jullie mogen de Tag natuurlijk overnemen! 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

2 gedachten over “Create It Your Way TAG

Geef een reactie

