It’s my week in pictures: Aug #2

Deze week hoefde ik gelukkig niet zoveel te werken en heb ik leuke dingen kunnen doen.

Maandag
Maandag ging ik met Stef naar de bioscoop naar de film Blended.
We hebben erg gelachen.
IMG_3644
Voor we naar de bios gingen stond er bijna 20.000 km op de teller, maar we waren net 3 km te ver 😦
IMG_3646
De wc van de bioscoop in Breda was dikke bling bling, haha. de hele vloer en muur zag er zo uit.
IMG_3653
’s Avonds reden we nog naar mij thuis en we hadden allebei wel en beetje honger en besloten langs de McDrive te rijden. Ik krijg op m’n werk elke keer fooi dus ik had heel veel klein geld, haha.

Dinsdag
Omdat ik bij de Kempervennen werk, mag ik daar zelf gratis zwemmen en ik mag mensen meenemen die dan korting krijgen. Ik ging zwemmen met Stef en hebben daarna ook nog gegeten bij de pipa (Pizza e Pasta). We waren wel allebei super moe op het eind van de dag, haha.
IMG_3658

Woensdag
Woensdag moest ik dan wel werken.

IMG_3673
Tommy keek heel erg zielig.

Donderdag
Eindelijk hadden mama en ik een dag gevonden om te gaan shoppen in Eindhoven. Om 11 uur gingen we weg en om half 5 waren we pas thuis, haha. We hebben geluncht bij La Place en overal geshopt. Deze shoplog zie je hier.

IMG_3682IMG_3683IMG_3689IMG_3690

IMG_3697
Ook kocht ik de cd van Imagine Dragons. Deze was nu €8 bij de v&d en met mama’s airmiles krijg ik hem voor €6,40 🙂

IMG_3693
Deze zwarte All Stars heeft Larissa meegenomen voor mij uit Zuid Afrika, omdat ze daar maar €40 kosten en hier €65. Deze kwam zij voor we naar Eindhoven gingen nog even bij de bushalte brengen 🙂

IMG_3700
’s Avonds hebben mama en ik mijn nieuwe theepot uitgeprobeerd, want ik had losse thee gekocht bij de tuinen.

Vrijdag
Vrijdag ging ik naar Stef toe, want daar zijn de zomerfeesten. Op vrijdagavond kwam Q-music.
’s Middags gingen we Wii-en, haha. Na het eten gingen we karten in Gorinchem en daarna gingen we meteen door naar het feest!
IMG_3710 IMG_3717 IMG_3732 IMG_3733

Zaterdag
Zaterdagmiddag zijn we naar het autovoetbal wezen kijken. Dat is super grappig. Er zijn dan 2 teams van 3 sloopauto’s en die moeten dan een bal van 100 kg naar de andere kant duwen. Wij waren pas later op de middag gaan kijken en toen waren de auto’s al vrij kapot. Bij 1 team moest elke keer een auto geruild worden, omdat ie begon te roken of niet meer kon rijden, haha.
IMG_3740
’s Avonds was er weer feest in de tent en zaterdagavond kwamen de Crazy Piano’s. Super knap wat zij allemaal kunnen met 2 vleugels, 2 keyboards (die erboven op staan) en een drumstel. Een van de jongens heeft trouwens meegedaan met Op zoek naar Zorro kwam ik de volgende dag achter.
IMG_3748

Zondag
Om 14:00 moest ik weer werken, dus ik ging weer naar huis.
’s Ochtends was ik dus nog even bij Stef en maakte deze foto van Rex. Gekke hond.
IMG_3751

Dit was mijn week :)!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

