Shoplog: The Sting, H&M, De Tuinen, Pipoos, V&D

Donderdag ging ik met m’n moeder shoppen in Eindhoven.
Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Kijk dan snel verder.

The Sting
DSC_0606
Dit t-shirt kostte nog maar €9,95. Het is een lekker zacht stofje en kan onder een blousje.

DSC_0607
Dit shirtje/blousje (hoe heet zoiets?) was €15. Het is een soort Aztek print en zulke shirtjes draag ik graag in de zomer.

DSC_0608
Dit topje is van de achterkant langer dan voor en is ook gemaakt van een zachte stof. Deze was nog maar €4,95.

DSC_0609

DSC_0610
Dit shirt is echt iets voor mij met de tekst en de camera’s. De kleur stond me ook goed en is een taupe/paars/grijze kleur. Dit shirtje is van de nieuwe collectie en kost €15.

DSC_0611
Deze blouse is ook erg fijn en kostte nu nog maar €15. Er staan ook kleine gouden pijltjes op net zoals op het topje hierboven.

DSC_0613
Deze blouse stond me ook erg leuk met het eerste shirt eronder. Deze kostte ook nog maar €15 (normaal 39,95).

H&M
DSC_0615
Deze trui heeft halflange mouwen en is niet zo dik en lekker zacht. Perfect voor de herfst. Hij kost €14,99.

DSC_0616
Ik zag deze jas hangen en vond hem meteen leuk. Ik had niet per se een nieuwe jas nodig, maar deze stond me ook erg leuk. Ik vind het altijd moeilijk om een jas te vinden, dus moest hem meenemen. Deze was €39,95.

DSC_0617

Pipoos
DSC_0618
Voor komende DIY’s had ik kleine figuurtjes nodig en m’n moeder zei dat ik fimo klei moest kopen en dan kan ik zelf figuurtjes maken. Handig toch. Dus heb dit doosje gekocht met 6 kleuren die ik ook nog kan mengen en op die manier heb ik eigenlijk alle kleuren.
Dit doosje met 6 kleuren kost €12,95.

DSC_0619

De Tuinen
DSC_0620
Deze thee moet in de theepot die ik bij Ikea had gekocht. Ik heb de smaak bosvruchten en kersen met framboos. Deze waren in de aanbieding en kostte €2,61 per zakje.

V&D
DSC_0621
Bij de kassa van v&d lag de cd van Imagine Dragons en die had ik nog niet. Deze was €8 en met airmiles van mama nog maar €6,40.
Nu zit deze cd in de auto en hoef ik niet meer naar reclame te luisteren op de radio :).

Wat vinden jullie het leukste dat ik heb gekocht?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “Shoplog: The Sting, H&M, De Tuinen, Pipoos, V&D

Geef een reactie

