Haken: What’s next?

Het laatste haak projectje was Nijntje en dat was een bestelling. Maar wat ga ik nog haken voor mezelf?
Ik heb zoveel patronen op mijn pc staan en in boekjes dat ik gewoon niet weet waar ik mee moet beginnen. Degenen die zelf ook haken die weten waarschijnlijk precies wat ik bedoel.

Hieronder komen enkele foto’s van alles wat ik nog wil haken.

baby plutoconverse sloffenkiraNaamloosonijnolifanttroetel berenuiltjes

Waar zou jij mee beginnen?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Voor Deel 2 klik hier.

Een gedachte over “Haken: What’s next?

Geef een reactie

