Mijn iPad

Op de middelbare school kreeg ik mijn eerste Apple product: de iPod nano. Dat was een hele verbetering en super high tech in die tijd na de mp3 speler. Daarop volgde de iPod touch waar echte Apps op gezet konden worden en later kwam mijn iPhone 4S. 2 jaar geleden wilde ik een tablet kopen om mee naar school te nemen. Een laptop meezeulen is te zwaaren m’n mini laptop was ook te zwaar en te langzaam. Na een hele verzameling van Apple producten kon de iPad natuurlijk niet achterwege gelaten worden. Mijn iPhone was wit en daarom wilde ik ook een witte iPad. Ondertussen heb ik de iPhone 5C in het groen en de voorkant is daarvan alleen in het zwart verkrijgbaar helaas.

Apps
Ik heb zo ontzettend veel Apps op mijn iPad staan dat ik ze besloot te reorganiseren.
Hierbij screenshots van hoe het eerst was:
20140811-201139.jpg
20140811-201151.jpg
20140811-201159.jpg
20140811-201207.jpg

En zo is het nu:
20140811-201213.jpg
20140811-201218.jpg

Zoals je ziet zijn het nu nog maar 2 pagina’s ipv 4 en zijn ze beter ingedeeld per categorie.
Ik vind het al een hele verbetering 🙂

Welke Apps gebruik ik?
Een hele hoop Apps gebruik ik bijna nooit, zoals games die ik 1x per jaar speel ofzo, haha.
De Apps die ik wel veel gebruik zijn natuurlijk Facebook en Instagram, maar ook WordPress voor mijn blog.
Daarnaast kijk ik veel series op Netflix en filmpjes op YouTube.
Ook speel ik Hay Day en die staat daarom onder in de vaste balk.

Adobe Reader is een hele handige App waarin je pdf bestanden kunt uploaden en ook tekst kunt markeren en je kunt er ook op tekenen en typen.
Dit gebruik ik veel voor de lessen op school. Alle lessen worden gegeven met behulp van een powerpoint presentatie. Deze presentatie staat meestal van tevoren op de site van school en sommige staan al in PDF en de rest zet ik zelf in PDF.
Op deze manier kan ik bij de dia’s tekenen en/of typen.
Ik upload er ook mijn haakpatronen in en daar kan ik ook op aangeven bij welke toer ik bijvoorbeeld gebleven ben.
Kortom een App die erg handig in gebruik is.

Misschien heb je het al opgemerkt, maar de Apps die ik veel gebruik staan niet in een mapje en de Apps die ik bijna nooit gebruik staan juist wel in een mapje 😉
Ook heb je kunnen zien dat ik er nog steeds geen iOS 7 op het gezet.. Ik ben gewoon lui in dat soort dingen :’)

Heb jij ook een iPad en heb je nog nuttige Apps? Laat het dan vooral even weten in de comments.
Laat ook een comment achter als je nog vragen hebt over een van mijn Apps 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

