TMI (too much information) tag

Vandaag heb voor jullie de TMI (too much information) tag.
Er zijn zoveel tags dat ik elke week wel een tag kan inplannen haha 🙂
Hier komt ie:

1. Wat draag je?
Een Hard Rock café tshirt en een boyfriend jeans.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja, ben ik nog steeds.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Mwa, alle break-ups zijn vervelend toch?

4. Hoe lang ben je?
1.66 m

5. Hoeveel weeg je?
Dat vraag je niet aan een meisje 😉

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, alleen oorbellen 🙂

8. OTP?
Eerst dacht ik: huh wat? Google: OTP staat voor ‘One True Pairing’. Fans gebruiken deze afkorting vaak om te laten zien welke personen of personages ze graag als stelletje samen willen zien. Uhm.. Kan zo niemand verzinnen, haha.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Spencer en Toby van Pretty Little Liars 🙂

10. Wat is je favoriete serie?
Pretty Little Liars en Desperate Housewives

11. Wat is je favoriete band?
Bastille en Imagine Dragons

IMG_2751
(Bastille live bij Concert At Sea 2014 :))

12. Wat mis je?
Wat ik mis is dat er in Valkenswaard geen V&D meer is en meer leuke kledingwinkels, zodat ik niet steeds naar de stad hoef, haha.

13. Wat is je favoriete liedje?
Flaws – Bastille

14. Hoe oud ben je?
21

15. Wat is je sterrenbeeld?
Weegschaal

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Humor 🙂

17. Wat is je favoriete quote?
Hakuna matata!

18. Wat is je favoriete acteur?
Hmm moeilijk. Kan niemand kiezen!

19. Wat is je favoriete kleur?
Groeeeeen

20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard denk ik dan..

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar m’n vriend denk ik?

22. Hoe lang douche je?
Als ik mijn haren was dan wel minstens een kwartier en anders 5 min ofzo.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik kan binnen een halfuur opstaan en de bus halen, dus met eten en alles erbij een halfuur denk ik.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet

25. Wat is een turn-on?
?

26. Wat vind je een afknapper?
Als iemand niet weet wat deo is..

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik zette er filmpjes op die ik maakte in bijv de Efteling en daarna filmpjes waarin ik piano speel, maar ga binnenkort nieuwe filmpjes opnemen 🙂

28. Heb je angsten?
Iedereen toch?

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Geen idee..

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vandaag

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn eigen naam

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Dat ik uit heb gelezen is denk ik het laatste deel van the Hunger Games, maar heb ondertussen ook nog een deel gelezen in The Perks of Being a Wallflower en Vampire Diaries.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Pretty Little Liars.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Net met m’n moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Stef, mijn vriend.

IMG_1468

36. Wat is je favoriete eten?
Moeilijk! Ik denk pasta carbonara 🙂

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Australië!

38. De laatste plaats waar je was?
Eindhoven.

39. Heb je een crush?
Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vandaag

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Is lang geleden denk ik.. Geen idee.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zout en drop en zoet en zuur en alles haha.

43. Welke instrumenten speel je?
Piano 🙂 en ik kan een klein beetje gitaar.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ring die ik van Stef heb gekregen.

IMG_1147

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Tennis.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Iets op de radio?.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb er geen.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ik heb nog nooit een openingszin met opzet gebruikt.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Ligt eraan wat je onder chillen verstaat haha.

50. Wie geef je de tag door?
Aan Ilona 🙂

Ik hoop dat jullie wat meer hebben geleerd over mij.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

