It’s my week in pictures: Aug #1

Vanaf nu ga ik elke maandag de foto’s van de voorgaande week van mijn mobiel posten in: ‘it’s my week in pictures’.
Aangezien de laatste ‘my week in pictures’ al een hele tijd geleden is (en er heel veel foto’s zijn), laat ik nu alleen de foto’s van afgelopen week zien.
Hier komen ze:

Maandag
Mijn vriendinnetje Richel was maandag jarig en daar ging ik even langs om haar kado te brengen en daarna gingen we naar de kermis.

IMG_3548Tommy bracht me mee weg in de auto, haha.

IMG_3551Minion gewonnen bij de kamelenrace!

Dinsdag
Dinsdag heb ik gewerkt en ik heb eindelijk het vriendinnetje voor Stebbie af. Meet Liebbie 2. Liebbie 1 wordt voor Stef en komt in de zelfde kleuren als Stebbie, maar dan roze ipv blauw.
IMG_3558
Woensdag
Ik begon weer met mijn blog en kreeg mijn bestelling van Echtstudio binnen. Jeej! Eindelijk het boek van DenDennis.

IMG_3564

IMG_3567

Donderdag
’s Middags ging ik met mama en tante Anny naar Ikea (zie mijn shoplog hier). Maar ’s ochtends ging ik nog even knutselen aan mijn DIY. Ik moet nog steeds een belangrijk deel binnen krijgen, dus ik kan nog niet verder :(.
IMG_3586

IMG_3590
Ik had mijn Hard Rock café shirt aan en mijn nieuwe boyfriend jeans.

IMG_3597
’s avonds maakte ik de bestelling van Nijntje af.

Vrijdag
Vrijdag moest ik om 12 uur al werken en ging van te voren nog even met Tommy wandelen.
IMG_3609

IMG_3612Ik moest helemaal achteraan parkeren 😦

Zaterdag
Er ging weer een van mijn vissen dood en nu heb ik er nog maar 1 over 😦
Deze is nu ondertussen al ouder dan 4 jaar en sluierstaart vissen worden gemiddeld maar 2 á 3 jaar, dus ze houden het al heel goed vol.
Ik begon met 5 vissen en nu dus nog maar 1.
IMG_3625

Zondag
Zondag ging ik weer werken en daarvoor at ik boterhammen met aardbeien 🙂

IMG_3635.JPG

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

