Ikea shoplog

Afgelopen donderdag ben ik naar Ikea geweest met mijn moeder en tante Anny.
We gingen zomaar even naar de Ikea om even rond te kijken en daar ook te eten.
Natuurlijk kan je Ikea niet verlaten zonder iets te kopen, dus hierbij mijn aankoopjes:

DSC_0588

DSC_0589
Als eerste deze kruiden. Voor €1,99 (per 3) kon je zelf je eigen kruiden zaaien en ik heb gekozen voor de Basilicum, Koriander en Thijm.

DSC_0590

DSC_0593
Deze theepot had ik de vorige keer ook al gezien, maar toen had ik hem niet meegenomen. Nu kon ik hem niet meer laten liggen. Hier kun je losse thee in doen en kan je gelijk een hele pot zetten. Lekker voor op mijn kamer. Deze kost €9,99

DSC_0598
Als ik gewoon 1 kopje thee wil zetten dan kan ik er zo eentje in doen. Deze kosten per 2 €2,99.

DSC_0597
Deze lijst kocht ik al eerder om mijn Pinkpop herinneringen in te doen (zie hieronder). Wat ik precies in deze lijst wil gaan doen weet ik nog niet, maar dat zullen jullie dan wel zien 🙂

DSC_0605

DSC_0599
Deze 3 kaarsjes waren nu afgeprijsd voor €0,99 per stuk en ze ruiken erg lekker, dus die nam ik vast mee voor de herfst.

DSC_0604
Op mijn kamer had ik dit formaat schaal nog niet en die was ook afgeprijsd, dus die ging ook mee. Deze was nu €3,99.

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien.
Laat vooral een comment achter als je dit soort artikelen vaker wil zien.

Tot de volgende keer!
xx Eline

2 gedachten over “Ikea shoplog

  1. Pingback: It’s my week in pictures: Aug #1 | It's me Eline

Geef een reactie

