TAG: van 10 tot 1

Hallo allemaal,

Deze TAG heb ik overgenomen van Ilona 🙂
De tag heb ik op andere blogs ook al wel eens voorbij zien komen, dus ik denk dat sommigen hem al wel kennen.

10 dingen over mezelf
1. Ik ben jarig op 18 oktober.
2. Ik doe de opleiding Life Sciences aan de HU.
3. Mijn lievelingskleur is groen.
4. Ik heb vroeger getennist, maar deed nooit mee aan wedstrijden.
5. Op terrasjes bestel ik altijd ijsthee.
6. Ik woon op kamers in Nieuwegein.
7. Ik speel al piano sinds mijn 10e.
8. Ik heb alleen zwemdiploma A en B.
9. Haken heb ik mezelf aangeleerd.
10. Ik ben heel erg eigenwijs en lomp.

9 dingen die ik leuk vind
1. Haken
2. Foto’s maken.
3. Stef (mijn vriend).
4. Shoppen.
5. Op vakantie gaan.
6. Bloggen.
7. Kleine prul dingen waarmee ik leuke dingen kan maken.
8. Dieren.
9. Naar de kermis gaan.

DSC_0596

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Het openbaar vervoer.
2. Toetsweken.
3. Regen.
4. Als er niets leuks op tv is.
5. Presenteren voor een grote groep.
6. Als ik geen WiFi heb in het buitenland.
7. Computers die niet meewerken.
8. Afspraken vlak van tevoren afzeggen.

7 plekken waar ik graag kom
1. Thuis. (Mijn kamer in Nieuwegein en bij mijn moeder in Valkenswaard)
2. Bij Stef.
3. Bij vrienden / vriendinnen en familie.
4. Op school. (klinkt raar, maar het is daar altijd gezellig. Vooral in de poli ‘de huiskamer’ van mijn vereniging.)
5. De kermis.
6. De Efteling.
7. Fournituren- en wolwinkeltjes.

6 manieren om mijn hart te winnen
1. Lief zijn.
2. Humor.
3. Eerlijkheid.
4. Lekker gek kunnen doen.
5. Trouw zijn (en blijven).
6. Lekker veel knuffelen.

5 plaatsen waar ik nog heen wil
1. Londen
2. New York
3. L.A.
4. Sydney (en de rest van Australië)
5. Milaan.

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn familie
2. Vrienden en vriendinnetjes
3. Stef
4. Elektriciteit (je kan niet bloggen zonder stroom en foto’s maken zonder camera die je niet kan opladen!)
DSC_0193

3 van mijn lievelingsliedjes
1. Bastille – Flaws
2. Imagine dragons – Demons
3. The script – Superheroes

2 wensen
1. Gezond blijven en later een eigen huisje en gezinnetje met Stef.
2. Heel veel geld verdienen zodat ik alles kan kopen wat ik leuk vind (auto, huis, camera 🙂 ).

1 laatste woord / zin
Hakuna matata!
hakuna matata

Heel erg leuk dat jullie deze TAG hebben gelezen en neem hem vooral over 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

