My week in pictures: May #1

 Afgelopen week had ik vakantie. Deze foto’s zijn ook nog van de donderdag en vrijdag voor de vakantie :).

 Donderdagavond had ik 2 toetjes, namelijk tiramisu en een smoothie! Ondertussen keek ik Dirty Dancing die op tv was en haakte nog wat voor de koningsmarkt.


 Op vrijdag moest ik nog even naar school en ging direct van school weer naar Valkenswaard. Ik had die week een nieuwe grote koffer gekocht om mee te nemen op vakantie, dus die moest ook mee naar huis. Ook had ik mijn gewone koffer die ook mee naar huis moest, dus ik deed de kleine in de grote koffer. Dit was achteraf niet zo’n briljant idee, omdat het super zwaar was!

 Stebbie moest natuurlijk ook weer mee naar huis. 

 Thuis aangekomen, moest ik mijn zooi uitzoeken om te kijken of ik nog iets kon verkopen op de Koningsmarkt. Hier vond ik een hele hoop dingen voor op je hoofd, dus ik zette alles tegelijk op, hihi.

 Ook waren de veertjes voor in je haar binnengekomen. Deze kocht ik samen met 3 vriendinnen, zodat we ze konden verdelen. Ik kocht ze bij perfecthairstore.com



De avond voor Koningsdag ben ik niet op stap geweest, maar heb ik mijn laatste haak beestjes in elkaar gezet. Dat was maar goed ook, want heb bijna alles verkocht. 

 Ook maakte ik visitekaartjes en posters om erbij te leggen.

 Lekkere smoothie!

 En op de dag voor Koningsdag aten we asperges! Yummmmm!

 Ready for Kingsday! Ik kon mijn oranje jurkje weer aan, mijn oranje oorbel en mijn zonnebril. Ook had ik de avond ervoor nog het oranje hoedje gekocht bij kruidvat voor €1,50 hihi.

 Nog even snel een foto maken van de Krokodil voordat hij verkocht werd.

 Perry het vogelbekdier!

 Kijk hier mijn kraampje. Echt iedereen die langskwam die bleef even staan om te kijken naar wat ik allemaal had gemaakt. Ik kreeg erg veel complimentjes en ik hoop dat ik op deze manier meer bekendheid heb gekregen en meer bestellingen binnen krijg.

 De zondag na Koningsdag ging ik met mama en Stef even naar de winkels, want het was koopzondag. Halverwege gingen we even wat drinken bij het nieuwe koffietentje Miss Coffee. Ze hebben hier zoals je ziet ook heel lekkere cupcakes! De thee is ook erg leuk om te bestellen, want je krijg er een klein zandlopertje bij en losse thee die je in zo’n speciaal thee dingetje moet doen, haha. 

 Mijn aankopen van die zondag! Ik had deze All Stars al een tijdje terug gezien en kon ze nergens vinden op internet. Ik kreeg ze niet uit mijn hoofd en moest ze hebben. 
Ook het 2e deel van de Hunger Games kon niet ontbreken uit mijn DVD collectie. 

Omdat ik de hele week thuis was, vond mama het wel fijn als ik een keer kookte. Ik zag het recept van de kipsalon op een andere blog en wilde dit sowieso een keer zelf proberen. Het was erg lekker. Het is dus eigenlijk een kapsalon, maar dan met kip en aardappels ipv frietjes. 

 Ook was ik in de vakantie een paar dagen bij Stef en kon ik eindelijk mijn ring weer ophalen! Het steentje was eruit gevallen, dus dat moest even worden gemaakt. 

 We waren ook even naar Oosterhout geweest waar ze Euroland hebben. Hier zijn mijn katoen bolletjes die ik altijd gebruik maar €2. 

 Mijn nieuwe schoenen aan! 🙂

 Deze onderzetters zag ik staan op een Facebook pagina. Er was geen patroon van, maar heb ze van de afbeelding nagemaakt. De 2 onderste zijn eerlijk gezegd een beetje mislukt, hihi.
Kreeg later pas door hoe het echt moest, zoals hierboven.

 Donderdag ging ik met 3 vriendinnen shoppen en eten bij Larissa in Zaandam. Ze heeft 2 katjes uit het asiel gehaald en daar moest ik even een foto van maken hihi. Ze waren erg lief. Ik ben zelf alleen een beetje allergisch voor katten, maar ik was toch al verkouden, hihi.

Een liftie van ons 4, haha!

 Toen ik bij Larissa was heb ik bij iedereen de veertjes in hun haar gezet en ook bij mezelf. De afgelopen paar maanden heb ik met 2 witte veertjes rondgelopen, omdat die niet zo opvallen. Maar nu het lente wordt, mogen de blauwe weer terug! 

 Mama was naar de winkels geweest en nam dit kleine oranje beertje voor me mee voor aan mijn telefoon. Is ie niet schattig?

 Weer een deel van een bestelling klaar! Deze keer een minion met 1 oog. Alles kan bij Eline’s Webshop :)!

 Deze panda onesie kocht ik bij de Primark in Zaandam. Toen ik in Eindhoven bij de Primark was, hadden ze geen panda’s meer. 😦 I love panda’s. Dus toen ik deze zag, moest ik hem wel meenemen. Het is maat M, maar hij is eigenlijk veel te groot! Toen ik deze aantrok kreeg ik de opmerking: “Je lijkt net een zwangere panda xD”. Gelukkig is ie alleen om thuis aan te doen :)!

Gisteren gingen mama, tante Anny en ik naar Ikea. 

Deze stoel zat zo lekker! Het is een stoel/bank met een extra lang zitdeel. Zo kun je lekker liggen tv kijken. Deze wil ik later! Hihi.

Bij de Ikea heb je tegenwoordig schepsnoep. Dit wilde ik natuurlijk even testen. Die roze balletjes leken me best wel hard, maar ze waren zacht en super lekker! Ze zijn nu al op :(.

 Nadat we naar Ikea waren geweest was het etenstijd en reden we langs de McDonalds! Hier bestelde ik natuurlijk een Big Mac wat ik altijd doe als ik bij de Mac kom…

 En als toetje een McFlurry stroopwafel. Yum!

Vanmiddag ging ik met Tommy wandelen en hij kijkt altijd door het gat in de muur bij de achterburen, hihi. Op zoek naar poesjes.

Ondertussen ben ik druk bezig met mijn nieuwe site voor Eline’s Webshop. Ik hoop dat hij deze week klaar is, zodat iedereen hem kan zien.
Hierover komt dan een update hier op de blog! 🙂

Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

xx Eline

Geef een reactie

