My last few weeks in pictures

Hallo allemaal!

Ik heb bijna een maand geen my week in pictures gedaan, dus hierbij een update over de ‘hoogtepunten’, haha.
De afgelopen maand heb ik namelijk meer dan 700 foto’s gemaakt met m’n telefoon.

Dit was de zondag voor m’n tentamens. Tommy hielp mij met leren, uhum.

 

In de trein richting Utrecht aan het leren voor m’n tentamen.. 

 Armbandjes gehaakt.

 Mijn lievelingsbroeken gaan altijd kapot. Zo stom! En dan meestal als ik ga fietsen.. Ik had dus nieuwe broeken nodig.

De boompjes stonden al vroeg dit jaar in bloei. 

2 straten van mijn school zit een hele lekkere ijssalon. Christel en ik besloten om even lekker een ijsje te scoren!

 Nu de andere kant van de bushalte, haha. 


 Ik heb sinds begin maart de iPhone 5C en daar had ik hoesjes voor nodig. Deze 2 had ik besteld op miniinthebox.com. 

 Foto’s van de tulpen op tafel maken tijdens het leren..

 En ik had ook nog een nieuwe popcorn chocoladereep gehaald voor tijdens het leren.


 In Nieuwegein even een foto gemaakt van de mooie boompjes :).

Jeej! Vlamtosti’s gevonden in de supermarkt! Deze koop ik altijd in de poli (‘hok’ van de studievereniging op school), maar nu kan ik ze dus ook thuis voortaan eten.

 Voor tijdens het studeren maakte ik een lekker broodje gezond!

 En tijdens het leren, lakte ik ook mijn nagels. (Leren? Wat is dat? haha)

 Ook maakte ik deze smoothie. Er zitten aardbeien in, appel, banaan en sinaasappelsap. 

 Nog een foto van de armbandjes!

 En een foto van het paaskuiken. Patroon is van DenDennis.


 Ik at samen met mijn huisgenootje Chayenne en als toetje hadden we tiramisu!!


 En nog meer armbandjes, haha.


 Ik ging naar de Primark in Eindhoven met Richel en voor we daarheen gingen, kochten we eerst een Swirl! Het was best warm die dag en we hadden zin in een Siwrl hihi!

Ik had nog geen onesie, dus bij de Primark heb ik deze gekocht. Hij is eigenlijk van de mannenafdeling, want er waren op dat moment geen leuke bij de vrouwen.

Ook kocht ik bij de Primark dit leuke haarelastiekje met bloemetjes.

Het was super lekker weer en ik zat buiten te haken!

De madeliefjes bij Stef in de tuin! 🙂

Er waren allemaal werkzaamheden bij de NS in Den Bosch en daarom kregen we een appeltje.

Het vriendinnetje, Melissa, van mijn broertje die trad op in café de Bel in Valkenswaard met The Spotlight Piano’s. Ze was 2e geworden bij het songfestival van de middelbare school WereDi en de top 3 mocht dus samen met The Spotlight Piano’s optreden. Klik hier voor de videoclip van haar single!

Aangezien al mijn broeken kapot gaan, ben ik met mama naar Eindhoven geweest om een paar nieuwe te halen! Helaas geen blauwe spijkerbroek gevonden.

Ik deed mee aan de #amiselfie wedstrijd van Knippie. Helaas heb ik niet gewonnen. Ik kon het boek van DenDennis winnen.

Op blote voeten Tommy uitlaten.

Nieuwe uitvinding. Een wit broodje in het tosti-ijzer doen en daarna cheddar kaas erop laten smelten, dus tosti apparaat niet dicht doen! Super lekker!

In Eindhoven kocht ik ook een nieuwe zomerjas!

Een paasei in het bushokje! De paashaas was al vroeg, haha.

Ik ging naar Beek (limburg) naar Belinda om mee helpen foto’s te maken op de jaarmarkt daar. Dat viel nog niet mee, want bijna niemand wilde op de foto. Toch is het ons gelukt om enkele mensen op de foto te krijgen. Belinda heeft een bedrijfje waarmee ze foto’s maakt op feestjes. Voor meer informatie en foto’s kijk even op haar site. Klik hier.

 Jeej! Stebbie begint er al op te lijken!

 Dit is een snoepjesmix van RedBand en daarin zaten alleen nog alle lekkere! Wie doet dat nou? Ik hoefde ze niet meer uit te zoeken, haha.

Ik zag gewoon mijn trein staan, maar ging hem niet meer halen, omdat ik nog helemaal om moest lopen. 😦

Stebbie mee in de trein!

Lekker pannenkoeken gebakken. Moet ook een keer kunnen.

Voor mijn minor deed ik een keuzeblok op school en daarbij hoorde een project. Dat project deed ik over baarmoederhalskanker. Dit was de poster die bij de posterpresentatie hoorde als afsluiting.

Ondertussen mochten we grabbelen in de bak met paaseitjes, lekker.

 Christel had al lang haar Miss Wooly onderdelen af, maar nog niet in elkaar gezet. Ik ging na school even bij haar langs en heb maar even geholpen.

Onderweg naar Valkenswaard, moest ik in Eindhoven een kwartier wachten op mijn bus. Ik had zin in een ijsje, dus kocht een lekkere Magnum!

Larissa had haar verjaardagsfeestje/houswewarming. Ze woont nu in Zaandam en daar staan deze super schattige huisjes/gebouwen/flats(?). Dit was het uitzicht van de logeerkamer, haha.

 Stebbie is klaar! Jeej!

 Superblij, haha.


 Ik deed mee aan een ontwerpwedstrijd voor koningsdag. De winnaar won 50 bollen Catania katoen. Hier deed ik natuurlijk aan mee. Helaas kwam ik niet in de top 4. Wil je het patroon hiervan hebben? Stuur dan een mailtje naar elineswebshop@gmail.com

 De laatste keer met de NS bus! Yeah.

 Mijn geliefde AllStars begeven het! No! Nu moet ik wel nieuwe kopen.


 Lekker sushi gemaakt!

 Ik ging met mijn huisgenootje Chayenne samen richting het zuiden. Ondertussen waren we ook allebei aan het snapchatten. Dit kreeg ik van haar hahaha.

 We hadden lekkere muffins in de trein!


 Mama heeft een nieuw ligbed/zonnebed voor in de tuin gekocht en Tommy kwam bij me liggen.

 Aaaaawh, hij is zo lief!

 Dit stond bij de flats aan de Eindhovensweg. Super leuk! 

 Cupcakes gebakken voor Pasen! Lekker.


 Op goede vrijdag ging ik kijken naar het Passiespel dat opgevoerd werd door kinderen van 5-14 jaar in de Antoniuskerk in Valkenswaard. Ik heb vroeger ook altijd meegedaan en later ook piano gespeeld in de band. Nu maak ik alleen nog maar foto’s. Ook leuk natuurlijk! Ik ga zoals elk jaar trouw kijken. Dit jaar waren er weer een paar nieuwe dingen, zoals een nieuw liedje en wat nieuwe accessoires. Zo is geen enkel jaar hetzelfde.

 Stef en ik hadden allebei een nieuwe koffer nodig voor mee op vakantie te gaan. Bij Blokker hadden ze koffers in de aanbieding, dus die hebben we allebei een gehaald. De witte is van mij. 

 Gisteren heb ik weer nieuwe veertjes besteld voor in mijn haar. Dit keer ook voor mijn vriendinnen. Ik heb ze besteld op perfecthairstore.nl


 Ik ging op de fiets naar Lidl om boodschappen te doen en onderweg kwam ik deze schattige gansjes? en andere schattige kleine beestjes tegen. Aaaawh.

 Bij de Lidl kocht ik deze pizza toastjes. Super lekker!

 Nu ben ik weer druk bezig met armbandjes en andere haak dingen maken voor de Koningsmarkt morgen! Als je in Valkenswaard bent, kom dan vooral even kijken!

Zo, dat was het weer voor deze keer. 
Tot de volgende keer!

xx Eline

Geef een reactie

