Eline’s Webshop: Shoplog Echtstudio


Afgelopen vrijdag ben ik samen met Christel naar Alphen a/d Rijn gegaan om Echtstudio een keer ‘live’ te zien. Dit vertelde ik al in mijn vorige artikel.

Wat ik echt nodig had waren de materialen voor Saartje Muziekschaap die je in dit artikel hebt kunnen zien. Dat waren de Phildar Douce Ecru en Catania 0172. Zie hieronder


Phildar Douce Ecru €3,70 per stuk.


Catania 0172 €2,15 per stuk

Verder is een voorraad aan oogjes ook altijd handig.
Ik wil nog sleutelhangers gaan maken en daarvoor had ik de ringetjes nog nodig en die heb ik ook gevonden. Deze ringetjes waren 5 voor €1,- en de oogjes zijn €0,50 per paar.




Saartje muziekschaap is natuurlijk geen muziekschaap zonder muziekdoosje. Deze doosjes heb ik gehaald voor €4,95 per stuk.


O.a. op Facebook is de Crochet Along bezig waarbij elke vrijdag een stukje van het patroon online komt en iedereen ‘samen’ de deken haakt. De meeste vrouwen (waarschijnlijk ook wel mannen) die gebruiken Stylecraft. Ik had hier zelf nog nooit eerder van gehoord voor ik begon aan de deken. Bij Echtstudio had ik dus de kans om even te voelen, haha. Het is heel fijn zacht acryl en het haakt super fijn. Zoals je ziet heb ik ze al gebruikt, hihi.
Het enige nadeel vind ik dat als je vanuit binnen begint met de draad, dan raakt de draad de hele tijd in de knoop. Best wel vervelend, maar het haakt echt super lekker. De bollen zijn wel prijzig, maar er zit wel meer meter op dan op andere bollen die goedkoper zijn.

Stylecraft €2,75 per stuk.

Stylecraft extra Allantis 1202.

Stylecraft special DK Lipstick 1246


Verder kwam ik dit bolletje nog tegen. Deze was in de aanbieding voor €1,50 en hier wil ik paaskuikentjes van gaan maken. Ook heel erg zacht acryl.




Verder raakte mijn zwarte voorraad op. Aangezien ik Phildar erg fijn vind, heb ik deze gekozen. Bij Echtstudio kostte ie €2,10. Bij Boekenvoordeel kost deze €2,49 en ik heb er ooit op de markt gekocht voor €2,- per stuk. Dus de prijzen verschillen nogal.


Phildar coton 3 Noir 146 0067


Een tijdje terug heb ik Miss Wooly gehaakt. Het grote schaap te zien op de bovenste foto van dit artikel. 
Ik vind hem zo ontzettend leuk dat ik tijdens het maken van Miss Wooly al bedacht had om ook een jongens versie te maken. Mr. Wooly.
Dit ga ik doen in dezelfde kleuren, maar dan blauw ipv roze. Dus ik had dat blauwe fluffy spul nodig en dat kwam ik tegen!


Salsa is goedkoper dan Brazilia wat ik voor Miss Wooly heb gebruikt, maar het is in principe hetzelfde. Deze kostte €2,- per stuk.

Salsa blauw 039 806

Zoals jullie zien kan ik weer aan de slag! Ik zal alleen nog even moeten wachten, want de tentamens komen eerst.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

