My week in pictures: wk 12 ’14

Deze week héél veel foto’s.
De week begon met veel zon!

 Maandag ging ik op zoek naar mijn Yoshi die ik al eens eerder heb gemaakt (rechts), want ik was er van overtuigd dat die nieuwe (links) veel groter was. En inderdaad! Het scheelt best veel, terwijl ik maar 0,5 mm groter haaknaald gebruikt heb.

 Dinsdag ging ik weer naar school en het zonnetje scheen heerlijk 🙂

 Dit kwam ik tegen op Facebook. Hoe klein!?!

 Een panda in het bushokje. Panda

 Dinsdagavond maakte ik deze heerlijke salade. Ik wilde een salade maken, maar wist niet waarmee, dus zocht wat op op internet. Een recept bracht me op het idee van perziken en gekookte kip. Daar heb ik zelf nog komkommer, rode ui en ei toegevoegd met honing-mosterd dressing.

 Woensdag volgde ik de perspresentatie van PinkPop via de liveblog. 
Dit jaar helaas geen PinkPop voor mij, want ik wilde eigenlijk alleen Bastille zien en het was in een halfuur uitverkocht…

’s avonds ging ik met Stef zelf hamburgers maken. Gehakt met een eitje, uien en mijn zelfgemaakte big mac saus 🙂

 Yummm


 Donderdag ging ik naar school op de fiets! Het was super lekker weer en dan ga ik niet in de bus zitten en op de bus wachten. 

 Op de terugweg scheen het zonnetje nog steeds!

 Bijna thuis.

’s Avonds at ik pasta met saté.

Vrijdag ging ik met Christel naar Echtstudio in Alphen a/d Rijn. Ik stond om 9:15 al bij de bushalte en het was mistig..

Aangekomen bij Echtstudio! 

 Normaal bestel ik via de webshop van Echtstudio, maar om het ‘live’ te zien is natuurlijk veel leuker. Er is zoveel te zien en je wordt er gewoon hebberig van, haha.

Hier mijn buit. Er komt nog een shoplogje aan.

 De AH to go had iets nieuws, namelijk de Cronut.
Een combi van een croissantje en een donut.
Het is heel erg machtig en smaakt een beetje naar oliebol ofzo.


 Na mijn les. Ja, vrijdag na mijn wereldreis had ik ook nog gewoon les in Utrecht. Maar na mijn les (16:30) moest ik nog wachten op de trein van 17:38, want daar zat mijn lieve vriendje al in. Dus heb ik een halfuur lang mensen gekeken op Utrecht Centraal en pasta gehaald bij Julia’s pasta. Hmmm.. Zo lekker. 

Het was weer vrijdag en dat betekent dat er weer een nieuw deel van de deken op Facebook stond. Tommy vindt m’n deken ook heel erg fijn.

 Zaterdag vierden we papa’s verjaardag door te gaan zwemmen bij de Erperheijde (centerparcs). Bij het winkeltje zag ik deze panda

 Als avondeten maakte alle kinderen een voor- hoofd- of nagerecht en ik had het nagerecht, hihi. Zie hieronder.
Hierboven zie je wat m’n broertje had gemaakt met z’n vriendin en dat waren rosbiefrolletjes met crème freche en pesto. Heel erg lekker!

Zondag was het weer zo ver! Foto’s maken bij het kleding passen voor het Passiespel. Dit is een soort musical gespeeld door kinderen van 5-13 jaar waar ze de laatste dagen van Jezus naspelen. Het stuk wordt gecombineerd met vrolijke, maar toch passende liedjes.

 Zie hier de fotostudio.

Vroeger heb ik ook meegedaan met het Passiespel. Een paar jaar daarna heb ik piano gespeeld in de band en nu maak ik alleen nog maar foto’s. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen en om te zien hoe er elk jaar toch weer iets anders bij komt. Het Passiespel is op 18 april (altijd op Goede Vrijdag) in de Antoniuskerk in Valkenswaard. Kom en zie! Je moet het gewoon een keer gezien hebben. 🙂

Nu moet ik weer snel door met leren, want volgende week zijn de tentamens!

Wat heb jij deze week gedaan?
Tot de volgende keer!
xx Eline


Geef een reactie

