My week in pictures: wk 11 ’14

Deze week heb ik weer een gewone schoolweek achter de rug.
Maandag was een moeizame dag, want was erg moe van de dagen daarvoor.
Stef was jarig en daar ben ik nog even zijn kado gaan brengen natuurlijk.

Dinsdag was het tijd voor All Stars!!



‘S ochtends scheen lekker het zonnetje.

Maar ’s avonds was het toch best wel koud.. 

Woensdag ging ik weer naar Stef, hihi.

Donderdag zag ik op instagram een nieuwe hasthag, namelijk de #amiselfie. Ami staat voor amigurumi, dat zijn die gehaakte knuffeltjes, en selfie is wel bekend, haha.
Dus een amiselfie. Die ging ik meteen van de grote minion maken die ik voor Stef ooit heb gemaakt.

Toen ik op mijn kamer was heb ik er ook nog een van een van mijn eenhoorns genomen.

Verder had ik mijn nagels gelakt dinsdag en toen zag ik in een YouTube filmpje dat een meisje die kleur droeg en op instagram ook iemand, haha. Super toevallig.
Toen moest ik even een foto maken met het lakje erbij.


Vrijdag ging ik weer naar Valkenswaard en had ik een heel lijstje om nog te doen die dag. Het eerste wat ik ging doen was naar de Vodafone winkel. Ik mag m’n abonnement verlengen en Vodafone stalkt me al paar weken met mails, smsjes en het irritantste is dat ze me gaan bellen. Het liefste ga ik naar de Vodafone winkel toe zodat ik rustig alles kan vragen en dat ik meteen een nieuwe telefoon mee naar huis krijg als dat het geval is.
Dus ik naar de Vodafone winkel..
Helemaal niet druk, dus dat was wel fijn. Ik werd meteen geholpen en had thuis al even gekeken wat de opties waren, dus we kwamen er snel uit. Een abonnement en een sim only waren allebei 33 euro per maand.. En voor 10 euro erbij had ik een telefoon erbij, dus doe mij die maar. Ik kreeg zelfs de 32 GB ipv de 16 GB, dus dat was helemaal mooi.
Ik vroeg eerder al in dit artikel over wat nou het verschil was tussen de iPhone 5S en 5C. Ik kon zelf echt niet veel verschillen vinden, dus ben maar voor de 43 euro per maand gegaan ipv 53. Slik.
Wat ook nieuw is bij Vodafone is dat als je 10 euro per maand betaalt, dan kan je na 1 jaar ipv na 2 jaar al een nieuwe telefoon uitkiezen. Dat komt mooi uit, want de iPhone 6 komt waarschijnlijk dit najaar uit en die kan ik dan volgend jaar nemen. 

Hier een foto van m’n GROENE iPhone 5C! (I loooooooove green)

Nu kun je wel raden wat ik de rest van de dag heb gedaan… Dat ding installeren natuurlijk. In de winkel heeft de Vodafone meneer me al geholpen met contacten overzetten en e-mail instellen enzo, dus dat was wel fijn. Verder heb ik thuis alle apps erop gezet die ik vaak gebruik en toen was de middag alweer om.

Op Facebook had ik een filmpje gezien over hoe je van een appel een zwaan kon maken. Dat moest ik natuurlijk even uitproberen!


En het was gelukt! Jeej.

Een paar Primark bezoekjes terug had ik perongeluk een iPhone 5 hoesje gekocht ipv een iPhone 4 hoesje. Nu ik een iPhone 5 heb, dacht ik van dat past misschien wel. Maar nee hoor.. de iPhone 5C past net niet in de hoesjes van de 5S. Balen. Meteen nieuwe besteld op miniinthebox.com. Het nadeel van daar bestellen is dat het 2 weken duurt voordat het bij je thuis is.. Ik moest een hoesje hebben, want anders overleeft mijn telefoon het niet.
Maar wat kan ik? Ja, haken! Dus even snel een hoesje in elkaar gehaakt.


 Dit hoesje is nu te koop bij Eline’s Webshop 🙂

Zaterdag ging ik met Richel naar Amsterdam voor het concert van Fall Out Boy in de Heineken Music Hall. De deuren gingen om half 7 pas open, dus we hadden bedacht om van te voren nog even naar de stad te gaan om te ‘shoppen’. Dus wij met de auto naar Amsterdam Bijlmer Arena gereden en hem daar geparkeerd. Vervolgens met de trein naar Amsterdam Centraal. Dat was prima te doen. Uiteindelijk veel sneller en goedkoper dan met de trein. 
Even ‘geshopt’ in Amsterdam zonder geld, haha! Daarna naar de Mac en weer terug met de trein naar Bijlmer Arena. Het was ook heerlijk weer en heb hele dag zonder jas gelopen :)!
We kwamen met de auto om 2 uur aan bij de HMH en toen zaten er al mensen te wachten, pfff.. 
Toen we rond 5 uur weer aankwamen, waren er nog niet zo heel veel mensen bijgekomen..

Eigenlijk hadden we niet zoveel zin om nog 1,5 uur in de rij te gaan staan, maar dat hebben we toch maar gedaan, want wat moesten we anders doen?
Die 1,5 uur gingen héél langzaam voorbij. We zagen wel de rij steeds langer en langer worden, dus blij dat we toch in de rij zijn gaan staan. Daar binnengekomen, gingen we rustig muntjes halen en een parkeerkaart, onze jas ophangen en wat drinken halen. Toen we in de zaal aankwamen, stonden er al mensen van zo’n 10 rijen dik en daar zijn we rustig achter gaan staan. Toen was het nog wachten op het voorprogramma The Pretty Reckless.   


 Toen het voorprogramma voorbij was, toen moesten we nog zo’n halfuur, 3 kwartier wachten en toen kwam Fall Out Boy. Jeej!
Super fijn concert. Geen moshpits en geen extreem gespring. Later komt nog een artikel online met filmpjes en foto’s!

Na het concert gingen we nog even langs de shirts en andere FOB accesoires. Daar stond ook een enorme rij, maar ik krijg me daar wel doorheen gewurmd, hihi. Zoveel geld had ik niet meer, dus ik wilde een armbandje of een mok. Vlak voor we aan de beurt waren, waren de armbandjes op, dus ging ik voor de mok.

Richel kocht nog een shirt en een canvas tas met FOB erop.


Zondag was het súper lekker weer! En bij lekker weer hoort foto’s maken! Hiervan komt ook nog een apart artikel online.
In de zon uit de wind was het wel 25-30 graden, pfff. Na een kwartier heb ik zelfs mijn korte broek aan gedaan!
Tommy lag ook de hele dag heerlijk in het zonnetje te zonnebaden.
Na het eten zijn mama, Tommy en ik nog even een heerlijk ijsje gaan halen waar ik de hele week al zin in had. 
Ik liep daar in m’n korte broek en iedereen keek me aan, haha. Het was toen ook best wel afgekoeld…


 Van All Stars naar Birkenstocks!


Op een gegeven moment is er alleen nog helemaal achterin de tuin bij de poort zon. Daar zaten Tommy en ik nog even de laatste zonnestraaltjes mee te pakken.

Dit was een keer een week waarin ik wel veel heb meegemaakt. Over 2 weken zijn de tentamens en daar moet ik nu weer heel hard voor gaan leren, dus komende weken alleen maar studeer foto’s als het goed is, hihi.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

