Eline’s webshop: update

Op Facebook heb ik een ‘webshop’ waar ik gehaakte knuffeltjes en andere gehaakte spulletjes verkoop.
 

Hier zijn een paar knuffels te zien die ik heb gehaakt het afgelopen jaar.

 
Vaak denken mensen dat ik alleen knuffels verkoop, maar heb bijvoobeeld ook hartjes en cupcakes.

 

 

 

 
Ik sta ook altijd open voor suggesties, dus wil je een Hello Kitty, een sjaal, handschoenen of je eigen huisdier nagemaakt. Stuur dan een mailtje naar elineswebshop@gmail.com
 
Momenteel ben ik nog bezig met een Yoshi, een instagram tas en nog een muziekschaapje.
 
Er komt nog iets heel leuks aan, maar dat vertel ik nog even niet, hihi :)! So stay tuned.
 
Tot de volgende keer!
xx Eline

 
 
 

Geef een reactie

